ملی پوش دوچرخه سواری گفت: رئیس اداره ورزش و جوانان استان نه کاری برای ورزش استان بروجرد کرده و نه حتی ورزشکاران استان را می‌شناسد.

آروین معظمی گودرزی در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: در حال آمادگی و فعالیت‌های لازم برای همراه شدن با تیم در مسابقات فوجو و پس از آن مسابقات جالاجای مالزی هستم و با توجه به دمای پایین شهر بروجرد و برفی که آمده تمرین کمی مشکل شده است.
 
وی افزود: البته با سرما خوردگی که پیش آمده و چرک خشکن‌های متعدد باعث شده آمادگی بدنم برای  مسابقات تا حدودی افت پیدا کند.
 
معظمی گودرزی در خصوص برنامه‌های استان برای مسابقات داخلی خاطر نشان کرد: هیچ برنامه داخلی نداریم و از زمانی که مدیر کل ورزش و جوانان جدید (عزیزپور) آمد تقریبا یک سالی است هیچ حمایتی از ما نکرده و حتی کاری به هیئت استان ها هم ندارد و علاوه بر آن حتی ورزشکاران استان را هم نمی‌شناسد.
 
وی در ادامه تاکید کرد: پس از اتمام مسابقاتی که پشت سر  گذاشته ایم حتی یک تجلیل هم از ما انجام نداده است و مدام از بی پولی شکایت دارند اما وزارت ورزش هر سال مراسم تجلیل از جوانان را انجام می‌دهند اما اداره ورزش و جوانان استان تعطیل است.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار