حدود 20 میلیون لیتر نفت سفید از آغازامسال تاکنون درشهرستان مهاباد توزیع شده است

 به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد؛ این میزان نفت سفید توزیع شده در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، چهاردرصدکاهش داشته است.

یگانه با بیان اینکه مصرف کنندگان نفت سفید در این شهرستان، برای فصل سرما هیچگونه مشکلی در زمینه سوخت زمستانی نخواهند داشت افزود: فروشندگی های نفت سفید برای توزیع آن بین مصرف کنندگان آمادگی لازم را دارند.

بگفته مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه میاندوآب هم امسال با توجه به سرمای زودرس، بیش از هشتاد درصد از کل سهمیه سوخت زمستانی مورد نیاز شهرستانهای جنوب آذربایجان غربی تأمین و ذخیره شده است.

مجرد افزود: زمستان امسال هیچگونه مشکلی در زمینه تأمین نفت سفید و سوخت زمستانی شهرها و روستاهای جنوب آذربایجان غربی وجود نخواهد داشت.

وی با بیان اینکه مراکز توزیع و پخش نفت سفید از هم اکنون آماده خدمات رسانی در شرایط سخت و سرمای طولانی مدت هستند گفت: در روستاهای دور افتاده و مناطق سخت گذر شهرهای جنوب استان، 100 درصد سهمیه نفت سفید از هم اکنون توزیع و ذخیره شده است.

120 هزار مصرف کننده نفت سفید در جنوب آذربایجان غربی وجود دارد که روزانه بیش از یک میلیون و 800 هزار لیتر نفت سفید مصرف می کنند.

 برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/ب

برچسب ها: توزیع ، نفت ، مهاباد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.