امروزه یکی از راهبردهای موثردر توسعه همه جانبه و خودپایدار نواحی روستایی،استفاده از مشارکت ها و توانمندی های روستاییان برای عمران و توسعه این مناطق است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد؛ بخشدار مرکزی شهرستان مهابادگفت:این میزان اعتبار برای آسفالت،جدول گذاری وساخت دیوارساحلی ودیگرامورعمرانی مصوب شورای اسلامی؛تخصیص یافته است.

پاکزاد افزود:این میزان اعتبار برای آسفالت،جدول گذاری وساخت دیوارساحلی ودیگرامورعمرانی مصوب شورای اسلامی؛تخصیص یافته است.

بخشدارمرکزی شهرستان مهابادهمچنین به واگذاری7 دستگاه وسیله نقلیه به دهیاری های شهرستان مهاباد اشاره کردوگفت:این دستگاه ها برای روستاهای حمزه آباد ، قم قلعه ، سویناس ، یوسف کند ، خانگی ، کوسه کهریزه و گویگ تپه در نظر گرفته شده است.

پاکزاد اضافه کرد: این دستگاهها شامل 5 نیسان ؛ یک دستگاه بیل بکهو و یک دستگاه مینی لودر است که برای خرید آنها، در مجموع پنج میلیارد و 100 میلیون ريال اعتبار اختصاص یافته است.

از این 7 دستگاه اختصاص یافته ، 2 دستگاه برای امور عمرانی و 5 دستگاه برای امور خدماتی استفاده میشود.با اختصاص این 7 دستگاه وسیله نقلیه به دهیاری های مهاباد ، تعداد وسایل نقلیه دهیاری های این شهرستان به 32 دستگاه افزایش یافت.



انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.