«تراوش قلم» در رنگ

نمایشگاه طراحی و نقاشی گروهی با عنوان «تراوش قلم» به فرهنگسرای امید آمده است.

شیوا زیودار مسئول نگارخانه آبی فرهنگسرای امید در گفتگو با خبرنگار حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: این روزها نمایشگاه گروهی «تراوش قلم» در نگارخانه آبی برپا است که مدیای آن طراحی و نقاشی است.

وی افزود: در این نمایشگاه هنرجوهای یکی از اساتید خوب هنر نقاشی و طراحی، خانم مریم زارعی کارهایشان را ارائه کرده‌اند که این آثار حاصل تلاش یک و دو ساله آنهاست. سبک این نمایشگاه رئال است و هنرجوها از تکنیک رنگ روغن، پاستل و مداد رنگی بهره جسته‌اند. همچنین چند تابلو هم با تکنیک سیاه قلم اجرا شده است.

وی خاطرنشان کرد: تعداد کارها 10 تاست و در ابعاد متفاوت از A4 تا 70*50 اجرا شده است. با توجه به اینکه چند روزی از افتتاحیه این نمایشگاه می‌گذرد، استقبال خوبی از آن شده و بازدیدکننده‌های زیادی برای تماشای تابلوها به این جا آمده‌اند.

وی اظهار کرد: با در نظر داشتن اینکه در خیلی از نگارخانه‌ها و فرهنگسراهای شهر هنرمندان تراز اول و درجه یک آثار هنری‌شان را ارائه می‌دهند، بد نیست که بستری را فراهم کنیم تا هنرجوهای تازه‌کار و آن‌ها که جدیدا پا در این عرصه گذاشته‌اند، با انگیزه بیشتری هنر را دنبال کنند.

برپا کردن چنین نمایشگاهی علاوه بر ایجاد انگیزه در هنرجویان آن‌ها را با نقاط ضعف و قوتشان بیشتر آشنا می‌کند و کم‌کم آن‌ها را با ذوق و سلیقه مخاطبان هنر آشنا می‌کند.

لازم به ذکر است؛ این نمایشگاه تا 14 آبان در فرهنگسرای امید میزبان هنردوستان است.



برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار