استاندار کهگیلویه وبویراحمد با صدور پیامی مردم ولایتمدار، قدرشناس و همیشه در صحنه بویژه جوانان پرشور این استان را برای حضور باشکوه و دشمن هراس یوم الله 13 آبان دعوت کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ،سید موسی خادمی در این پیام تاکید کرده است: 13 آبان سالروز وقایع ماندگار و تاریخ سازی در دوران پرشکوه انقلاب اسلامی است.

وی بیان کرد: 13 آبان که یادآور رویدادهای بزرگی همچون روز تبعید بنیان گذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) به ترکیه، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و روز دانش آموز است فرصت مناسبی برای اعلام وفاداری و تجدید بیعت ملت شهید پرور و شجاع ایران با آرمان های والای این انقلاب خواهد بود.

وی تصریح کرد: این روز یادآور حرکت شجاعانه دانشجویان و دانش آموزانی است که با فریاد آزادی خواهی خود پیام انقلاب اسلامی را به جهانیان رساندند.

خادمی در این پیام با تبیین مناسبت های تاریخی و باشکوه یوم الله 13 آبان تاکید کرده است: این روز یاداور حماسه ها و استکبارستیزی جوانان و نوجوانانی است که فریاد استقلال طلبی و مظلومیت خواهی ملت بزرگ و قهرمان ایران را به همه آزادی خواهان جهان نشان داد.

وی در این پیام افزوده است: خلق سه رویداد بزرگ تاریخی در یوم الله 13 آبان خود بهترین فرصت برای تبیین اندیشه ها ، هویت انقلاب و ارائه راه آزاد اندیشی و آزادیخواهی نشات گرفته از قیام سرخ عاشورا است.

وی در این پیام یادآور شده است: مردم مومن ، خداجوی و انقلابی کهگیلویه وبویراحمد که در تمامی صحنه های انقلاب حضوری آگاهانه داشته اند، این بار نیز هم صدا با امت اسلامی و با شرکت گسترده در راهپیمائی این روز باشکوه با آرمان های امام راحل (ره) و رهبری معظم انقلاب اسلامی تجدید بیعت خواهند کرد.

خادمی با گرامیداشت یوم الله 13 آبان و تقارن آن با ماه محرم و قیام خونین کربلا یادآور شده است: با توجه به دسیسه های استکبار جهانی در کشورهای پیرامون و تحریک گروه های تکفیری ضرورت حضور پر شور وحماسی اقشار مختلف مردم در راهپمائی این روز باشکوه بیش از پیش مورد انتظار است.

وی در پایان این پیام باردیگر از عموم مردم ولایت مدار و قدرشناس استان کهگیلویه وبویراحمد خواست تا انزجار و نفرت درونی خود را از استکبار جهانی و ایادی آنها و نیز تجدید پیمان با آرمان های انقلاب، نظام و رهبری را در راهپیمائی عظیم و مردمی 13 آبان به نمایش بگذارند.
انتهای پیام /گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.