رئیس انجمن دارت گفت: عملکرد دارت بازان در مقابل رقبای قدرتمند جهانی شگفت انگیز بود.

احمد اسدزاده در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره عملکرد تیم ملی دارت در مسابقات جهانی دارت ترکیه بیان کرد: مسابقات جهانی دارت ترکیه با حضور برترین تیم‌های دنیا در بالاترین سطح برگزار شد و ایران برای اولین بار در این رقابت ها شرکت کرد.
 
وی گفت: تیم ملی ایران در این مسابقات در مقابل حریفان بسیار قدرتمند ظاهر شدند حتی در بخش تیمی توانستند تیم قدرتمند انگلیس قهرمان این دوره و مسابقات گذشته را شکست دهند.
 
وی افزود: با توجه به تمریناتی که ملی پوشان داشتند و از طرفی آخرین مسابقه برون مرزی ما مربوط به سال 2001 بود، با این حال تیم ایران در هر سه بخش آقایان، بانوان و جوانان عملکرد بسیار خوبی داشتند، حتی در این رقابت ها به مدال هم رسیدیم.
 
اسدزاده گفت: هم گروه های ایران در این مسابقات از پیشرفت تیم ملی کشورمان بسیار شگفت زده شدند و اذعان داشتند که کیفیت تیم ایران نسبت به سالهای گذشته بسیار بالا رفته است و تیم ملی ایران را سدی در گروه برای صعود به مرحله بعد می دانستند.
 
وی افزود: دارت آقایان در دنیا نسبت به بانوان بالاتر است و تیم آقایان ایران نیز در این مسابقات نتیجه را با اختلاف ناچیزی به حریفان واگذار می کرد، اگر مسابقات برون مرزی بیشتری داشتیم به طور قطع عملکرد ملی پوشان بهتر از این می شد.
 
وی درباره عملکرد تیم دارت بانوان در مسابقات ترکیه گفت: تیم بانوان در گروه بسیار سختی قرار داشت و در هر رده با تیم‌های هلند، انگلیس و آلمان روبرو می شد که از برترین تیم های دنیا هستند با این حال ملی پوشان فراتر از انتظار کار کردند و دارت ایران جای پیشرفت زیادی دارد که امیدوارم با حمایت مسئولین به جایگاهی که شایسته‌مان است برسیم.


*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار