دبیر انجمن دارت گفت: ملی‌پوشان دارت در رقابت‌های جهانی ترکیه به دنبال حضور در جمع برترین‌ تیم های جهان است.

مهدی سلیمی در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره مسابقات جهانی دارت در ترکیه و آمادگی ملی‌پوشان برای شکرت در این رقابت‌ حساس  بیان کرد: مسابقات جهانی دارت ترکیه از 5 آبان آغاز  می‌شود و تیم‌های شرکت کننده از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند که این مسابقه در رده‌های سنی بزرگسالان و نوجوانان است.

 دبیر انجمن دارت درباره وضعیت ملی‌پوشان گفت: تاکنون چند اردو برای آمادگی ملی‌پوشان برگزار کردیم که خوشبختانه اعضای تیم ملی شرایط بسیار خوبی داشتند و یک اردوی دیگر هم اواخر مهر ماه پیش بینی کرده‌ایم که آخرین مرحله اردوی‌ ملی‌پوشان برای رسیدن به آمادگی‌ مطلوب است.

 سلیمی افزود: ملی‌پوشان بعد از سه سال اولین بار است که در یک رقابت‌رسمی شرکت می‌کنند اکنون نیز شرایط تیم ملی نسبت به گذشته بسیار فرق کرده است و با توجه به آمادگی ملی‌پوشان می‌توان انتظار داشت که جزو 16 تیم برتر این رقابت‌ها باشیم.

دبیر انجمن دارت افزود: در مسابقات جهانی آنتالیا ترکیه 38 کشور در بخش مردان،30 کشور در بخش زنان و 16 کشور در بخش نوجوانان حضور دارند و رقابت‌ها نیز از 5 آبان به طور رسمی آغاز می‌شود و تا 9 آبان ماه ادامه خواهد داشت.

سلیمی گفت: پیش از شروع رقابت‌ةای یک مسابقه آزاد نیز برگزار  می‌شود که بیشتر تیم‌ها نیز حضور دارند که این مسابقه فقط برای آشنایی شرکت کننده با فضای مسابقه است و امتیازی محسوب نمی‌شود.

وی ادامه داد: تیم ملی ایران با 12  ملی‌پوش در بخش مردان، زنان و نوجوانان در این رقابت‌شرکت می کند.

اسامی ملی پوشان به شرح زیر است:

تیم مردان: عباس سمیعی، حسین اعرابی ، منصور محجلین

تیم زنان: سونیا جرجانی، مونا فرهنگ، ساجده احمدی و حیدری

 تیم پسران : امیر مهدی امینی، امیرجندقی

تیم دختران: دنیز هشتیران، نسیم پارسا هستند که به مربیگری مهدی شایسته عازم این مسابقات خواهند شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار