سرمربی چلسی در نشست خبری تیمش پیش از بازی برابر دیناموکیف شرکت کرد و از دلایل افت چلسی گفت.

به گزارش گروه وبگردي باشگاه خبرنگاران جوان، چلسی فردا باید در چهارمین دیدار خود در لیگ قهرمانان اروپا در خانه از دیناموکیف اوکراین پذیرایی کند. دیدار رفت دو تیم در کیف با تساوی بدون گل به پایان رسید.

ژوزه مورینیو سرمربی چلسی پیش از این دیدار درباره تبانی بازیکنان برای نتیجه نگرفتن او گفت: شما دارید بازیکنان را به عدم صداقت متهم می کنید. این اتهام غم‌انگیزی است. اگر من چنین اتهامی به شما بزنم مطمئنم که ناراحت می‌شوید و احتمالا به صورت قانونی شکایت خواهید کرد. بازیکنان در هر دقیقه از تمرینات و بازی‌ها دارند تمام تلاش‌شان را می‌کنند. آنها رابطه فوق‌العاده شخصی و حرفه‌ای با هم دارند. همه اراده بالایی برای بردن بازی بعدی دارند. شما دارید بازیکنان را به عدم صداقت متهم می‌کنید.

مورینیو در ادامه گفت: من پس از فینال سال ۲۰۰۴ لیگ قهرمانان که همراه با پورتو قهرمان شدم گفتم که یک روز نتایج بد از راه می‌رسند. مقابل طبیعت فوتبال خوب مقاوت کردم. ۱۱ سال برای چنین روزهایی صبر کردم و همان موقع می‌دانستم روزی به این وضع دچار می‌شوم اما در حال حاضر آرام و صبور هستم و با قدرت با آنها روبرو می شوم.

او در پایان درباره اخراج از چلسی گفت: قرارداد 4 ساله‌ای دارم که سه سال و هفت ماه از آن باقی مانده است. وقتی به سطح من می‌رسید، یادگیری از دیگران دشوار است. باید از خودم یاد بگیرم. این دلیلی است که دستیار و کادر فنی دارم. هر روز مواردی از آنها یاد می‌گیرم.

منبع: ایسنا

براي آگاهي از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.