در آستانه روز ملی با استکبار جهانی و روز دانش آموز یادواره 27 شهید دانش آموز ناحیه یک رشت برگزار شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛در این مراسم که به همت حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهید مطهری برادران ناحیه یک رشت و با حضور دانش آموزان مدارس شاهد کمیل،ملاصدرا و پوشش این ناحیه برگزار شد ، حجت الاسلام و المسلمین حسین رهبری مسول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه رشت گفت: عزت، عظمت و قدرت امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به برکت خون مقدس شهدا است.

وی ضمن تشریح مقام شامخ شهدا افزود: امروز در دنیا نام ایران اسلامی، عظمت و قدرت کشورمان در همه جای دنیا طنین انداز شده است و این اعتلای پرافتخار کشور به برکت خون شهدا، ایثارگری ها و جانفشانی های شهدا است.حجت الاسلام والمسلمین رهبری همچنین به 13 آبان ماه، روز  ملی مبارزه با استکبار جهانی  اشاره کرد و گفت: انقلاب ما  سیلی محکمی به ابرقدرتها زده و وظیفه امروز مردم ولایتمدار کشور بویژه نسل جوان ،پیروی از راه امام و شهدا است. 

وی همچنین بر لزوم ارتقای  بیش از پیش بصیرت جوانان تاکید کرد و گفت: شکل گیری گروهک های تروریستی داعش با هدف تضعیف نظام اسلامی، جلوگیری از اسلام و تضعیف چهره تشیع شکل گرفته است . 

در پایان حاضران با مداحی یکی ازمداحان یاد و خاطره  شهدای انقلاب، بویژه 27شهید دانش آموز ناحیه یک رشت  را گرامی  داشته و عزاداری کردند.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۵ ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵
عالی بود خدا خیرتون بده