دیدار تیم‌های ذوب‌آهن و پرسپولیس تهران در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال کشور فردا از ساعت 14:30 در ورزشگاه فولادشهر برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ در این راستا علیرضا جهانشاهی دبیرهیات فوتبال استان اصفهان گفت:درب ورزشگاه فولادشهر جهت ورود تماشاگران دو تیم با هماهنگی یگان ویژه انتظامی استان اصفهان از ساعت 12 باز می‌شود.

دبیرهیات فوتبال استان اصفهان اظهار داشت: طبق هماهنگی انجام گرفته 20 درصد گنجایش ورزشگاه فولادشهر در اختیار هواداران تیم پرسپولیس و سایر ظرفیت این ورزشگاه در اختیار هواداران تیم ذوب‌آهن قرار می‌گیرد. 

جهانشاهی با بیان این مطلب عنوان کرد: جایگاه‌های 1، 17، 18 ورزشگاه فولادشهر در این بازی به هواداران تیم پرسپولیس و سایر جایگاه‌ها به هواداران تیم ذوب‌آهن اختصاص داده شده است.

وی با بیان اینکه قیمت بلیت این دیدار 5 هزار تومان تعیین شده است، گفت: بلیت فروشی این دیدار در محل ورزشگاه فولادشهر و همزمان با باز شدن درب ورزشگاه آغاز می‌شود.  

دبیرهیات فوتبال استان اصفهان در پایان گفت : هوادارن تیم ذوب‌آهن در صورت داشتن کارت هواداری جدید می‌توانند با ارائه کارت خود وارد ورزشگاه شوند و در غیراینصورت نیازمند تهیه بلیط هستند.


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.