مصاف دیدنی استاد و شاگرد در اصفهان.

به گزارش ذوب آهن به مصاف پرسپولیس می رودگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان تیم های ذوب آهن اصفهان و پرسپولیس تهران فردا در مرحله یک چهارم نهایی رقابتهای جام حذفی باشگاههای کشور و از ساعت 14:30دقیقه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به قضاوت یدالله جهانبازی رو در روی هم قرار میگیرند.

شاگردان برانکو ایوانکوویچ پس از تساوی در شهرآورد پای به اصفهان گذاشته اند و امیدوارند در این دیدار پیروز از زمین خارج شوند,ذوب آهن هم پس از برد چهارگله مقابل راه آهن در لیگ برتر با روحیه مناسبی به مصاف پرسپولیس میرود.

شاگردان یحیی گل محمدی به عنوان مدافع عنوان قهرمانی جام حذفی در شرایطی میزبان پرسپولیس هستند که در 3 بازی گذشته خود در مقابل سرخپوشان پایتخت با برد از زمین خارج شده اند , پرسپولیس که تا 24 مرداد 93 در 11 بازی متوالی به ذوب‌آهنی ها نباخته بود، ناگهان در 3 بازی متوالی مقابل این تیم بازنده شد.

این دو تیم در جریان مسابقات لیگ برتر 29بار با یکدیگر بازی کرده‌اندکه 11 برد برای پرسپولیس و 9برد برای ذوب‌آهن ثبت شده است و 9 دیدار دوتیم هم با تساوی به پایان رسیده است, البته این دو تیم در جریان مسابقات جام حذفی هم سه بار با یکدیگر روبرو شده اند که پرسپولیسی‌ها با ثبت 2 برد در اصفهان عملکرد بهتری نسبت به تیم رقیب داشته‌اند,آخرین بازی این دو تیم هم مربوط به هفته چهارم لیگ امسال است که ذوب‌آهن با گل‌های کاوه رضایی و مسعود حسن‌زاده موفق شد با نتیجه 2بریک پرسپولیس را شکست دهد.

ذوبی ها این شانس را دارند تا با برد در بازی فردا ضمن کسب چهارمین برد در مقابل تیم پرسپولیس به جمع 4 تیم نهایی رقابت‌های جام حذفی صعود کنند. قرمزهای پایتخت درحالی فردا رودرروی ذوب آهن قرار میگیرند که دو بازیکن اصلی خود یعنی سوشا مکانی و مهدی طارمی را در اختیار ندارند و در سمت مقابل هم مسعود حسن زاده در این دیدار غایب خواهد بود.

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.