بازیکنان اعزامی دختر و پسر تنیس روی میز ایران که در اردوی طرح هوپس در منطقه آسیای میانه حاضر شده بودند ، با موفقیت بکار خود خاتمه دادند .

 به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان تیم های دختران و پسران کشورمان که به اردوی طرح هوپس در قزاقستان اعزام شده بودند در رقابت با سایر کشورهای حاضر در این مسابقات توانستند در بخش پسران عنوان قهرمانی و نایب قهرمانی و در بخش دختران نیز عنوان دومی را کسب کنند.

در این رقابت ها که بصورت دوره ای و انفرادی برگزار شد در بخش پسران معین منتظری مقام قهرمانی و نوید شمس عنوان نایب قهرمانی را کسب نمودند. در بخش دختران نیز خانم فرناز اسکندری با وجود عنوان سوم حقیقی بدلیل کسب عنوان دومی بازی ها از سوی نفر ذخیره کشور میزبان در جای دوم ایستاد . به این ترتیب معین منتظری ، نوید شمس و فرناز اسکندری به مرحله بعدی طرح جهانی هوپس که به میزبانی کره جنوبی برگزار می شود راه پیدا کرده اند . 

فرناز اسکندی ؛ صبا سراجی ؛ نوید شمس و معین منتظری به مربیگری خانم حوری آقامیری و آقایان نادر شاملو وامید شمس اعضای تیم ملی کشورمان در این رقایت ها را تشکیل می دادند.

در این رقابت ها کشورهای ازبکستان ؛ قرقیزستان ؛ قزاقستان و ترکمنستان به همراه تیم کشورمان حضور داشتند.

در پی موفقیت بدست آمده احمد سعادت مند سرپرست فدراسیون در پیامی کسب عناوین با ارزش بدست آمده را به اعضای تیم های اعزامی و همچنین مربیان آنان تبریک گفت .

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.