درخشش تیم ملی دختران در تنیس امارات

نماینده ایران دور اول مسابقات امارات را با پیروزی آغاز کردند.

درخشش تیم ملی دختران در تنیس اماراتبه گزارش خبرنگار حوزه سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های تنیس بین‌المللی زیر 18 ساله‌ها در فجیره امارات پیگیری شد و تیم دوبل دختران ایران با شکست حریف خود به مرحله بعد راه یافتند.

در بخش دوئل دختران زوج، غزل پاک باطن و صدف صادق وزیری در یک بازی زیبا و برتر زوج پوپلاسکا‌ از اکراین و کاندل‌ ازمهر را شکست دادند و جواز حضور در مرحله یک چهارم نهایی را بدست آوردند.

 در دیگر دیدار این مرحله زوج، شهرزاد بنی سعید و کیمیا رحمانی با نتیجه دو بر صفر و ست‌های مشابه شش بر صفر بازی را به حریف روسیه‌ای خود واگذار کردند و نتوانستند به مرحله بعد این پیکارها راه یابند، همچنین در بخش انفرادی این مسابقات و در قسمت پسران سینا مقیمی از کشورمان نتیجه را به حریف اسپانیایی خود واگذار کرد و از دور این رقابت‌ها حذف شد.

نماینده کشورمان در دو ست پیاپی و با امتیازات شش بر صفر و شش بر دو نتیجه را به آلوارو بنگو از اسپانیا واگذار کرد.

 بدین ترتیب نمایندگان کشورمان صبح فردا و در ادامه این پیکارها غزل پاک باطن به مصاف اندرسون از انگلیس خواهد رفت و آرمین رستمی با با حریف عربستانی خود رو به رو خواهد شد، در بخش دو نفره نیز زوج غزل پاک باطن و صدف صادق وزیری رو در روی زوجی از کشور هند و مصر قرار خواهد گرفت .

گفتنی است: جدول اصلی این مسابقات از روز گذشته در شهر فجیره امارات آغاز شده است.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار