پیشکسوت فوتبال کشورمان، با ابراز تاسف نسبت به جدایی حسین فرکی از تیم سپاهان، تصمیم این باشگاه را عجولانه خواند.

برکناری فرکی اشتباه بود/ هیچ جای دنیا لیگ به این شکل تعطیل نمی‌شودبیژن ذوالفقار نسب در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شرایط باشگاه سپاهان گفت: مهم نیست فرکی خودش از سپاهان جدا شده و یا باشگاه وی را برکنار کره است. نکته حائز اهمیت جدایی این مربی از تیم فوتبال سپاهان است.

وی افزود: به نظر من باشگاه سپاهان با این  تصمیمات تنها هزینه‌ها و زمان را از دست می‌دهد حسین فرکی کسی است که فصل گذشته این تیم را به مقام قهرمانی لیگ رسانده و تغییر وی کار صحیحی به نظر نمی‌رسد.

باشگاه‌های ما باید خویش تن دار باشند، این گونه تصمیمات عجولانه به صلاح فوتبال ایران نیست.

اگر چه احتمال می‌رود تا چند هفته آینده باشگاه‌های دیگری هم دست به چنین تصمیماتی خواهند زد.

سرمربی سابق تیم ملی فوتبال در ارتباط با تعطیلی مجدد لیگ تصریح کرد: در هیچ کجای دنیا لیگ به این شکل تعطیل نمی‌شود حتی کشورهای درجه 2 و درجه 3 هم به این صورت لیگ را تعطیل نمی‌کنند. با وجود این که در یکی دو سال اخیر لیگ  ما کیفیت بهتری پیدا کرده اما دلیل این همه تعطیلی، عدم اعتماد کادر فنی تیم ملی به عملکرد باشگاه‌ها است.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس همچنین درباره دیدار این تیم با ذوب آهن که در چار  چوب جام حذفی برگزار خواهد شد، گفت: پرسپولیس در حال  حاضر از شرایط روحی بالاتری برخوردار است ضمن اینکه ذوب آهن هم تیم خوبی است و به نظر من تقابل این دو تیم دیدار زیبایی خواهد بود.

گفتنی است، دیدار دو تیم ذوب آهن و پرسپولیس از مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی کشور، چهارشنبه، سیزدهم آبان، از ساعت 14:30 در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان برگزار خواهد شد.


*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار