مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت:‌فرکی زمانی فولاد را قهرمان کرد، اما اسکوچیچ همچنان به تلاش خود ادامه می‌دهد.

بختیاری زاده: اسکوچیچ با فرکی معاوضه نمی‌شود
کوروش بختیاری زاده در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: تیم فوتبال فولاد خوزستان با توجه به شرایط بد در رقابت‌های این فصل لیگ برتر و جایگاه فعلی‌اش تمام سعی خود را به صورت جدی با انجام تمرینات آماده‌سازی برای پیش بازی در مقابل تیم فوتبال استقلال تهران ، در ادامه مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی انجام می‌دهیم.

وی ادامه داد: اسکوچیچ یک مربی موفق و با کارنامه است. اما با توجه به مشکلات پیش آمده مبنی بر کوچ بازیکنان خوب فولاد به دلیل انجام خدمت سربازی تیم فوتبال خیلی ضعیف شده و توانایی بسیار این تیم در پست‌های مربوط به بازیکنان سرباز بسیار کاهش یافته است و این نتایج ناامید کننده را متاسفانه در لیگ برتر رقم زده است.

بختیاری زاده افزود: من از نزدیک شاهدم که اسکوچیچ هر چه در توان دارد برای این تیم پیش می‌آید و بازیکن در شرایط خوبش مانند یوسف وکیا با مصدومیت شدید مواجه می‌شود، فولاد برای دیدار با استقلال نیز سه مصدوم دیگر در پیش رو دارد که هر سه آنها جزو بهترین‌های این هستند و طبق گفته پزشک تیم مهرداد جماعتی، حسین مالکی، امیر خالدی مصدومان تیم ما را تشکیل خواهند داد.

بختیاری زاده در ادامه درباره ماندن یا رفتن اسکوچیچ گفت:‌ طبق خبر در ارتباط با این موضوع مدیرعامل تیم کاملا حمایت از سرمربی را اعلام کرد و با قرارداد دو ساله او بعید می‌دانم او از جمع ما جدا شود و امیدوارم کادرفنی تصمیم عاقلانه در این خصوص بگیرد.

وی در پایان گفت: آقای فرکی زمانی که در فولاد بود تیم را قهرمان کرد و هواداران دوست دارند به فولاد بازگردد اما اسکوچیچ همچنان در این تیم می‌ماند و به تلاش و کار فولاد همچنان ادامه خواهد داد و می‌توان گفت این معاوضه انجام نمی‌شود.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار