تیم فوتبال فولاد خوزستان با شکست دادن تیم استقلال تهران در رقابتهای جام حذفی می‌تواند تمامی حاشیه‌های این تیم را فراموش کند.

کمک استقلال به سرخپوشان به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال فولاد خوزستان برای رهایی و پشت سر گذاشتن مشکلات خود می تواند در بخت جدی پیش آمده خود، مقابل تیم فوتبال استقلال تهران در رقابت‌های یک هشتم نهایی در جام حذفی با یک پیروزی شیرین تمامی حاشیه‌ها و مشکلات را از تیم خود دور کند و تیم استقلال با شکست خود کمک بزرگی را برای فولاد انجام می‌دهد.

فولادی‌ها صبح سه‌شنبه فردا با پروازی به سوی تهران به هتل المپیک می‌آیند و طبق نظر سرمربی خود آخرین دیدار تمرینی پیش از بازی را انجام می‌دهند تا با آمادگی کامل به دیدار بروند.

سرخ‌پوشان در دیدار حذفی خود با سه مصدوم از بهترین بازیکنان خود که شامل: امید خالدی، یوسف وکیا و مهرداد جماعتی هستند می‌روند.

امیرحسین فشنگچی، محمدخانزاد، به همراه حسین ابراهیمی جزء سه بازیکن فولاد هستند که بعد دیدار ملوان انزلی با اجازه و هماهنگی قبلی در شمال به استراحت مشغول شدند و بعد این هماهنگی به اردوی تیم فولاد در تهران اضافه می‌شوند.

اشکان خورشیدی با کمک‌های علیرضا ایلدروم و محمدرضا منصوری قضاوت این دیدار را برعهده دارند.

تیم فوتبال فولاد خوزستان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی به مصاف تیم استقلال تهران در ورزشگاه آزادی ساعت 18 روز چهارشنبه 13 آبان می رود.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام /  

برچسب ها: فوتبال ، خوزستان ، فولاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار