قائم مقام سازمان بسیج اساتید کشور گفت: غفلت و عدم هوشمندی، نقاط ضعفی است که زمینه نفوذ را فراهم می‌کند.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دکتر مرادی قائم مقام سازمان بسیج اساتید کشور در نشست سالیانه بسیج اساتید مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور افزود: اساتید بسیجی باید به منظومه فکری و مکتب امام راحل(ره) بیشتر نزدیک شوند و در زمینه های ساختاری به شکلی منسجم و متحد گام بردارند.

وی با عنوان اینکه هرگونه ناهماهنگی زمینه نفوذ را فراهم می کند، تصریح کرد: اساتید به عنوان مصادیق اصلی نخبگان باید درک درست و جامع از شرایط و موضوعات مورد نظر مقام معظم رهبری(مدظله العالی) داشته باشند و این درک صحیح را به لایه های مختلف جامعه و سطوح گوناگون انتقال دهند.

وی افزود: در تصمیم گیری ها و سیاستگذاری وجود خطا غیر قابل انکار است و وظیفه نخبگان نگاه عالمانه، دقیق و منصفانه به اتفاقات و تصمیم گیری ها در سطوح گوناگون است تا بتوانیم از هر گونه خطا و اشکالی مصون بمانیم.

دکتر مرادی با عنوان اینکه اساتید علاوه بر نقش معلمی، وظیفه تربیت نیروی انسانی را نیز بر عهده دارند، گفت: اساتید بسیجی می توانند به شکلی برجسته فضایی مطلوب و منطبق با مکتب و سیره امام راحل(ره) در متن جامعه ایجاد کنند.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار