پنجمين كنفرانس بين المللی مهندسی كامپيوتر و دانش به صورت مجازی در دانشگاه فردوسی مشهد برگزارشد.

برگزاری کنفرانس بین المللی مهندسی کامپیوتر و دانش در دانشگاه فردوسی مشهد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ دبیر علمی این کنفرانس با بیان اینکه این كنفرانس در سال 1390 توسط گروه مهندسی كامپیوتر دانشگاه فردوسی مشهد و به عنوان اولین كنفرانس مجازی در منطقه بنیان گذاشته شده است، گفت: بعد از برگزاری موفق چهار دوره گذشته آن، این کنفرانس به عنوان یكی از كنفرانس‌های معتبر در حوزه مهندسی كامپیوتر شناخته می‌شود.


عباس رسول زادگان، هدف از برگزاری این كنفرانس را فراهم‌ سازی یك بستر بین ‌المللی برای تبادل علمی پژوهشگران حوزه مهندسی كامپیوتر بدون نیاز به حضور فیزیكی و صرف هزینه‌ ها و زمان مورد نیاز عنوان کرد.


وی در خصوص محورهای این کنفرانس گفت: كنفرانس در 20 محور و در زمینه های شبكه های حسگر بیسیم و موردی، امنیت، الگوریتم، بیوانفورماتیك، پردازش تصاویر پزشكی، یادگیری ماشین، محاسبات نرم، محاسبات ابری، شناسایی الگو، وب معنایی و پردازش زبان طبیعی، مهندسی نرم ‌افزار، برنامه‌ نویسی موازی، معماری و غیره ارائه شد.


دبیر علمی کنفرانس با اشاره به مقالات ارسال شده به دبیرخانه کنفرانس یادآور شد: در مجموع 191 مقاله به دبیرخانه كنفرانس ارسال و پس از طی فرآیند داوری 65 مقاله پذیرفته شد که در فرآیند داوری مقالات، 232 داور داخلی و خارجی از دانشگاه‌ های معتبر داخل و خارج مشاركت داشته اند.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.