دبیر علمی چهارمین کنفرانس ملی مصالح و سازه های نوین در یاسوج گفت: 250 مقاله علمی در دو بخش سخنرانی و پوستر به مرحله نهایی این همایش راه یافت.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج عبدالرضا زارع افزود: این تعداد مقاله های راه یافته به مرحله نهایی از مجموع 450 مقاله ارسالی از سراسر کشور توسط داوران این کنفرانس پایش و انتخاب شده اند.
وی با بیان اینکه 100 مورد از این تعداد به صورت سخنرانی و مابقی نیز به صورت پوستر در مدت دو روز برگزاری کنفرانس برای شرکت کنندگان ارائه خواهد شد ، گفت: بیش از 100 داور و متخصص در حوزه عمران و سازه های نوین کار پایش و بررسی آثار را بر عهده داشتند.

زارع زمان برگزاری این کنفرانس علمی را روزهای 13 و 14 آبان امسال به میزبانی دانشگاه یاسوج اعلام کرد و افزود: تاکنون بیش از 300 مهمان از دانشگاه ها و موسسات علمی و فنی در حوزه ساختمان برای شرکت در این کنفرانس دو روزه اعلام آمادگی کرده اند.
و از برگزاری نمایشگاه دستاوردها و آخرین تکنولوژی های روز در حوزه سازه های نوین ساختمانی در حاشیه این کنفرانس دو روزه خبر داد.

زارع آشنایی بیشتر مهندسان و جامعه دانشگاهی را با جدیدترین سازه های ساختمانی و ارتقا جایگاه علمی دانشگاه یاسوج به لحاظ میزبانی برای چنین همایش ملی را از مهمترین اهداف برگزاری این کنفرانس دو روزه اعلام کرد.
وی برخی از مهمترین محورهای این کنفرانس علمی را نیز شامل فناوری­ های نوین در صنعتی سازی و سبک­ سازی ساختمان، سیستم­ های سازه ای و اتصالات نوین بهسازی سازه­ ها، روش­ های جدید تحلیل و طراحی سازه ها، مواد مرکب، نانومواد و مصالح هوشمند در مهندسی عمران و مصالح قابل بازیافت یا سازگار با محیط زیست اعلام کرد.
وی ابراز داشت: توسعه پایدار و فناوری­ های نوین ساخت، بومی­ سازی و فرهنگ سازی فناوری های نوین ، تکنولوژی های جدید در حوزه مدیریت مصرف انرژی و روش های نوین در طرح های مهندسی آب و محیط زیست از سایر اهداف مهم این کنفرانس علمی است.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/ف
 
برچسب ها: کنفرانس ، ملی ، مصالح ، مقاله ، یاسوج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.