مسئول فرهنگی ارشاد اسلامی شهرستان نیشابور از برگزاری نمایشگاه و فروشگاه کتاب در این شهرستان خبرداد.

به گزارش خیرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، رمضان علی بیات افزود: در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و آشنایی هر چه بیشتر مردم فرهنگ دوست نیشابور با آخرین کتابهای منتشره کشور همزمان با برگزاری نمایشگاه کتاب درمشهد نمایشگاه و فروشگاه کتاب در این شهرستان نیز دایر شد.

وی گفت: در این نمایشگاه و فروشگاه کتاب بیش از پنج هزارعنوان کتاب در زمینه های روانشناسی، دین، علوم اجتماعی، علوم خالص، علوم عملی، هنر و سرگرمی، ادبیات، تاریخ و جغرافیا، کودک و نوجوان و کمک آموزشی درمحل رباط عباسی واقع درمیدان خیام نیشابور در معرض دید عموم علاقه مندان قرار گرفته است.

بیات افزود: این نمایشگاه با تخفیف بین 20 تا 40درصد، کتاب های خود را به متقاضیان عرضه می کند و علاقمندان می توانند از 10 الی 30 آبان 94 ازساعت 9 صبح تا 13ظهر و 16 الی 21 شب کتاب مورد علاقه خود را تهیه کنند.

مسئول فرهنگی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان نیشابور تصریح کرد: نیشابور با مساعدت و همکاری بخش خصوصی دارای ظرفیت ها و پتانسیلهای بالقوه و بالفعل فرهنگی فراوانی است که همه ساله نمایشگاه های کتاب در این شهر فرهنگ و هنر دوست برگزار می شود.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.