اقتصاد مقاومتی درکشور نیاز به همت بلند مسوولین دارد و با دوراندیشی و دلسوزی دولتمردان اجرایی می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، استاد حوزه و دانشگاه حجت الاسلام و المسلمین رضا حریری درجمع کارمندان بسیج ادارات خراسان رضوی گفت: تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور که نیاز به توجه عمیق و عمل به فرمایشات رهبری دارد باعث می‌شود که دولت به کشورهای طرف مذاکره با ایران در مقوله هسته‌‌ای مجبور به باج دادن بی‌مورد نشود.

وی به تشریح نقش مردم و مسوولین در مبحث اقتصاد مقاومتی پرداخت و افزود: امسال که به نام همدلی و همزبانی دولت و ملت نام گرفته تنها با تکیه برهمین شعار، دولت و ملت قادرند خود باوری و عزت نفس ایرانیان را به جهانیان نشان داده و از هدر رفت انرژی در کشور جلوگیری کنند.

حجت الاسلام حریری خطاب به کارمندان بسیجی ادارات مشهد گفت: اقتصاد مقاومتی برای کارکنان نهادهای دولتی یعنی انجام وظیفه درست و خدمت صادقانه به مردم که همان خدمت به انقلاب و نظام است.

وی گفت: اگر همه پای کار بیایند و به فرمایشات حضرت آقا لبیک بگویند بخش کشاورزی فعال و از تولیدات داخلی و تولیدکنندگان داخلی حمایت می‌شود و جلوی مفاسد اقتصادی و واردات بی‌رویه گرفته و در چنین شرایطی هیچ تهدیدی از طرف دشمن کارساز نیست.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.