تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن و پرسپولیس در مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی به مصاف هم می‌روند.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در حالی از امروز تمرینات خود را برای رویارویی با تیم فوتبال پرسپولیس تهران در چارچوب مرحله یک‌چهارم نهایی آغاز خواهد کرد که در دوبازی اخیر توانسته روند روبه رشد خود را در گلزنی ادامه دهد و هشت گل را در هفته دهم و یازدهم وارد دروازه حریفان کرده است.

سبزپوشان اصفهانی در حالی وارد این بازی می‌شوند که سال گذشته توانست قهرمانی جام حذفی را به دست آورد و امیدوار است با روند روبه رشدی که دارد بار دیگر پرسپولیس را از پیش‌رو بردارد.

هاشم سلطانی در خصوص روند ذوب‌‌آهن به خبرنگار ما گفت: ذوب‌آهن از سال گذشته روند مبتنی را آغاز کرده است و در ابتدای لیگ نیز این وضعیت را ادامه داده است، قطعا این تیم با انسجام خوبی که پیدا کرده است می‌تواند از مدعیان اصلی هر سه جام باشد.
 
وی ادامه داد: نظم و انضباطی خاص در ذوب‌آهن وجود دارد و بازیکنان ذوب‌آهن خودمحور نیستند و همه برای سربلندی تیم تلاش می‌کنند.

کارشناس فوتبال ایران درباره بازی ذوب‌آهن مقابل پرسپولیس ابراز کرد: پرسپولیس یک تیم پرتماشاگر است و در هیچ شهری غریبه نخواهد بود.

از لحاظ فنی پرسپولیس یک تیم جوان و با انگیزه است اما مانند استقلال در دفاع مرکزی مشکلات زیادی دارد و تیم‌های حریف اکثر گل‌ها را روی ارسال از جناحین به این دو تیم رده‌اند.

وی اضافه کرد: ذوب‌آهن بازی رو به جلویی بازی می‌کند و تیمی است که بهترین مالکیت توپ را دارد.
ذوب آهن با یک بازی هدفمند می‌تواند پرسپولیس را با نتیجه خوب از پیش‌رو بردارد.

سلطانی در پایان خاطرنشان کرد: مصدومیت‌ها جزو اتفاقات فوتبال است اما ذوب‌آهن در این فصل با مصدومیت‌های متعدد بازیکنانش روبه‌رو شد. مصدوم‌شدن برای هر بازیکنی اتفاق می‌افتد و ذوب‌آهن دچار این بدشانسی شده است.

گفتنی است، تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن اصفهان و پرسپولیس تهران در چارچوب مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی چهارشنبه از ساعت 14:30 در ورزشگاه فولادشهر به مصاف هم می‌روند.


*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان 
اینجا کلیک کنید.

 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار