بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن گفت: با وجود اینکه پرسپولیس تیم بزرگی است،‌ما برای قهرمانی در جام حذفی و شکست این تیم آماده ایم.

تبریزی: از اسم پرسپولیس نمی‌ترسیممرتضی تبریزی در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص دیدار جام حذفی مقابل پرسپولیس تهران بیان کرد: پرسپولیس تیم بزرگی است و در این فصل فوتبال خوبی را از خود به نمایش گذاشته اما خوشبختانه تیم ما روند روبه رشدی دارد و با بازی تاکتیکی که از خود نشان داده ایم می توانیم هر تیمی را از پیش رو برداریم.
 
وی اضافه کرد: تمام هدفمان در این فصل موفقیت در هر سه جام پیش رو است و با تمام تلاش در بازی روز چهارشنبه حضور پیدا می کنیم.
 
بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن درباره مصدومیتش در بازی با راه آهن گفت:پس از گلی در این بازی زدم ضربه سنگینی به سرم وارد شد و تا امروز دچار سرگیجه و تاری دید بودم اما پس از MRI گرفته شده از سرم مشکل خاصی نبود و می توانم در بازی با پرسپولیس به بازی بروم.
 
وی افزود: بازی با راه آهن بسیار سخت بود و بازیکنان ما استرس زیادی در این بازی داشتند اما پس از گل اول بازی را در دست گرفتیم و پیروزی ارزشمندی را بدست آوردیم.
 
تبریزی در پایان در خصوص تعطیلات لیگ خاطرنشان کرد:در جریان تعطیلات لیگ نیستم و فکر می کنم مربیان و کادر فنی به اندازه کافی درباره این مساله صحبت کرده‌اند بازیکنان ما بیشتر در فکر انجام کارهای تاکتیکی در زمین هستند.


*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار