کارشناس فوتبال درباره شهرآورد هشتاد و یکم گفت: طی چند سال گذشته چنین بازی خوب و جذابی را از دو تیم پرسپولیس و استقلال ندیده بودم.

  به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، فریدون معینی، کارشناس فوتبال درباره بازی شهرآورد دو تیم تهرانی گفت:  این بازی فوق العاده بود. در این چند سال، چنین بازی را از این دو تیم ندید بودم. در واقع پیش بینی شده بود که این بازی جالب تر از مسابقات گذشته خواهد شد.

وی افزود: جوان شدن تیم ها و انگیزه بالای بازیکنان تازه نفس و جوان باعث شد تا شاهد رقابت جذابی از هر دو تیم باشیم. این جوانها  با بازی و تلاشی که در این شهرآورد داشتند علاوه بر موفقیت برای تیم خود، می خواستند که خودشان را به کادر فنی ثابت کنند و همین مسئله باعث شد که بازی شکل بهتری پیدا کند. در واقع جوانان بدور از حاشیه، به متن کار و تمرین و بازی فکر می کنند تا به هدف خود برسند.

وی در ادامه درباره شرایط بازی گفت: شرایط بازی به گونه ای بود که استقلال وقتی گل را زد در اواخر بازی رو به بازی دفاعی و ضد حمله آورد که این امر اندکی مشکل ساز شد و نتوانستند آنطور که باید با حفظ توپ از گل خود محافظت کنند.

کارشناس فوتبال گفت: فشارهای بی وقفه پرسپولیس نیز باعث شد تا به گل برسند. این تیم در دقایق پایانی مرتبا حمله کرد و میل به پیروزی و رقابتی بودن این بازی باعث شد تا به خواسته خود در دقایق پایانی وقت اضافه رسید. در واقع این اتفاق از نظر فوتبالی نشان می دهد که تیم ها تا ثانیه آخر تلاش می کنند و با سخت کوشی مسابقه ای جذاب را از خود به جای بگذارند.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جواناینجاکلیک کنید.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار