هفته دوم از دور برگشت مسابقات لیگ برتر فوتسال ایران در سال ۱۳۹۴ امروز با برگزاری ۶ دیدار پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، هفته پانزدهم لیگ برتر فوتسال با بر گزاری شش دیدار حساس پیگیری شد.

منصوری قرچک ۲ – تاسیسات دریایی تهران یک
گلزنان: محمد طاهری و پیمان حفیظی ( منصوری )، قدرت بهادری ( تاسیسات)

در حساس ترین دیدار هفته پانزدهم تیم فوتسال منصوری قرچک در ورزشگاه هفت تیر قرجک پذیرای تاسیسات دریایی تهران،‌ صدرنشین و مدافع عنوان قهرمانی بود. در این دیدار تیم منصوری قرچک ابتدا توسط محمد طاهری بازیکن باتجربه خود به گل رسید اما این کل توسط بهادری پاسخ داده شد تا کار با تساوی پیگیری شود. در ادامه اما بار دیگر شاگردان داورزنی توسط پیمان حفیظی گلزنی کردند تا کار برای شاگردان وحید شمسایی دشوار شود. در ادامه هم منصوری ها با یاری تماشاگرانشان در برابر حملات تاسیسات ایستادگی کردند تا با برتری دو بر یک خود دومین شکست فصل تاسیسات را رقم بزنند. با این نتیجه منصوری ها خود را به نیمه بالای جدول و تعقیب کنندگان تاسیسات را به این تیم نزدیک کردند.

مس سونگون ورزقان ۴ – فرش آرا مشهد یک

گلزنان: مرتضی عزتی و داسیلوا و بلو و مسلم رستمی ها (مس ) ، هادی احمدی ( فرش آرا)

تیم رده دومی مس سونگون ورزقان هم که نیمی از حواسش را به رصد کردن نتیجه دیدار مزمان قرچک اختصاص داده بود در خانه پذیرای تیم فرش آرا بود. در این دیدار تیم پرمهره مس کار سختی برای برتری نداشت. شاگردان افضل با زدن دو گل نیمه اول را به سود خود پایان دادند. در نیمه دوم هم تلاش تیم فرش آرا برای رسیدن به دروازه مسی ها نتیچه چندانی نداشت تا بازی در نهایت با نتیجه ۴-۱ به پایان برسد. اخراج طیبی در این دیدار از اتفاقات مهم بازی بود. مس سونگون با این نتیجه حالا در یک امتیازی تاسیسات و مترصد کوچکترین لغزشی از سوی این تیم است تا به صدر جدول رده بندی صعود کند.

شهروند ساری ۳ – ملی حفاری اهواز ۶
گلزنان:محمود لطفی ۲ و مرتضی عظیمایی( شهروند ) ، شهاب طالبی ۲ و محمد شجری و بهزاد عظیمی و احمد ملاعلی و فرهاد توکلی ( حفاری)

تیم فوتسال حفاری اهواز موفق شد در این هفته در خانه شهروند ساری و در حضور پرشور هواداران فوتسال فهم مازندران به برتری برسد. شاگردان حسن زاده در هر دو نیمه با ارائه بازی برتر توانستند خود را شایسته سه امتیاز نشان دهند. در این دیدار تیم حفاری با نتیجه ۴ بر صفر از شهروند پیش بود که سید مهدی ابطحی به بازی انتحاری روی اورد اما در نهایت با زدن ۳ گل و پذیرفتن دو گل دیگر با نتیجه ۶-۳ در خانه بازنده بود. با این برتری نماینده استان خوزستان همچنان در تعقیب صدرنشین باقی ماند و ساروی ها هم که سه امتیاز خانگی را به شکل بدی از دست دادند برای ادامه مسابقات نیازمند برطرف شدن مشکلات فنی خود باشند.

فردوسی مشهد یک – دبیری تبریز ۳
گلزنان: جواد قدیری (فردوسی )، رشید قلی پور و بابک اکبری و جواد اصغری مقدم( دبیری)

تیم فوتسال دبیری تبریز در ادامه روند کسب نتایج خوب و حضور در جمع مدعیان این هفته سه امتیاز ارزشمند را از مشهد غنیمت آورد و با غلبه بر تیم فردوسی و عبور از گیتی پسند، یک پله در جدول رده بندی بالا رفت. در این دیدار تیم دبیری نیمه اول را با تک گل قلی پور برنده به رختکن رفت. در نیمه دوم میزبانان مشهدی کار را به تساوی کشاندند اما بار دیگر دبیری ها گلزنی کردند تا با نتیجه ۳-۱ به برتری برسند. فردوسی مشهد هم که مدتهاست نتایج خوبی کسب نمی کند با این شکست بیش از پیش به تیم های پایین جدولی نزدیک شد.

آذرخش بندرعباس یک – مقاومت البرز ۳

گلزنان: میلاد چراغی ( آذرخش )، مهرداد قنبرزاده ۳ ( مقاومت )

دیدار حساس پایین جدول در بندرعباس را تیم های آذرخش و مقاومت با برتری شش امتیاز مقاومت به پایان رسید. در این دیدار جذاب و دیدنی در حضور تماشاگران خونگرم جنوبی تیم آذرخش از خریف خود پیش افتاد اما شاگردان رضا فلاح که بیشتر از جنوبی ها اهمیت این سه امتیاز را درک می کردند با تلاش خود و درخشش قنبرزاده به سه گل رسیدند تا فاتح بازی بزرگ پایین جدول باشند. برتری مقاومت در هفته ای که تمامی تیم های نیمه دوم جدل بازی های خود را واگذار کرده بودند این تیم را سه پله در جدول بالا برد تا بار دیگر فرش آرای مشهد به انتهای جدول بازگردد.

تاسیسات وحید درهم شکست/ برتری مدعیان در روز استراحت گیتی‌پسند

یاسین پیشرو قم ۳ – میثاق تهران ۲

گلزنان: محمد کرمانی و ناصر اطمینان و گل بخودی ( یاسین پیشرو )، عارف بلوکی ۲ ( میثاق )
دیدار تیم های یاسین پیشرو قم و میثاق تهران در قم دیگر دیدار این هفته بود که با برتری تیم میزبان یعنی یاسین پیشرو به پایان رسید. در این دیدار شاگردان غیاثی با برتری دو گله از حریف پیش بودند اما عارف بلوکی با دو گل کار را به تساوی کشاند تا رقابت جذاب تر شود. اما تیم یایسن که حاضر به از دستت دادن دو امتیاز در خانه نبود با افزایش فشار در دقیقه پایانی موفق شد گلزنی کرده و سه امتیاز شیرین خانگی را به جیب بزند. میثاق تهران که در نیم فصل اول در برابر یاسین پیشرو به برتری رسیده بود حالا این سه امتیاز را هم از دست داد تا فاصله اش با بالای جدول بیش از گذشته شود.

 در یکی از دیدارهای هفته پانزدهم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور دو تیم یاسین پیشرو قم و میثاق تهران از ساعت 16 امروز در سالن 2 هزار نفری شهید حیدریان قم با قضاوت علیرضا پورافشار و سید هادی اسماعیلی به همراه محمد اکبری و مصطفی کرد به مصاف هم رفتند.

مسعود ایازی، محمد وزیرزاده، سعید قاسمی، ناصر اطمینان و محمدحسین کوهستانی بازیکنانی بودند که سید مهدی غیاثی سرمربی یاسین پیشرو در ابتدای بازی به زمین فرستاد.

یاسین پیشرو که در بازی اخیر خانگی‌اش برابر فردوسی مشهد به پیروزی رسیده بود برای عقب نماندن از کورس مدعیان قهرمانی بازی را هجومی آغاز کرد و علاوه بر مالکیت توپ چند فرصت جدی داشت تا اینکه محمد کرمانی روی پاس میثم ایلانلو در دقیقه نهم گل اول مسابقه را به ثمر رساند.

پس از آن دوباره یاسین پیشرو که می‌خواست اختلاف را بیشتر کند باز هم حملاتی روی دروازه محمد عظیمی خلق کرد و حتی مسلم اولادقباد دو بار توپ را به تیر دروازه زد تا اینکه در دقیقه 14 ناصر اطمینان روی پاس میثم ایلانلو گل دوم شاگردان غیاثی را زد.

بعد از گل دوم یاسین پیشرو، محمود خوراکچی سرمربی میثاق پاور پلی کرد تا اختلاف را به حداقل رساند اما دفاع منطقی یاسین پیشرو مانع گلزنی تیم مهمان شد تا قمی‌ها که از حمایت یک هزار نفری هوادارانشان بهره می‌برند با پیروزی دو بر صفر به رختکن بروند.

در ابتدای نیمه دوم میثاق دوباره با تاکتیک پاور پلی کارش را آغاز کرد و توانست در چهلمین ثانیه توسط عارف بلوکی به گل برسد.

یاسین پیشرو که نمی‌خواست در خانه امتیاز از دست بدهد بعد از دریافت گل تساوی جلو کشید اما توپ‌های آنها به گل تبدیل نمی‌شد و حتی شوت ایلانلو بعد از دفع دروازه‌بان میثاق به تیرک عمودی دروازه برخورد کرد ولی در نهایت روی کرنری که در دقیقه 18 به دست آوردند بعد از شوت محمدحسین کوهستانی مدافع میثاق به اشتباه دروازه خودی را باز کرد تا یاسین پیشرو دوباره از حریفش پیش افتاده باشد.

میثاق هم حملاتی روی دروازه یاسین خلق کرد اما مسعود ایازی گلر قمی‌ها که ستاره این بازی بود دیگر اجازه نداد توپی وارد دروازه‌اش شود تا یاسین پیشرو با حساب 3 بر 2 میثاق تهران را شکست داده و با 22 امتیاز در جایگاه ششم جدول قرار گیرد.

میثاق تهران نیز با این شکست 19 امتیازی و پشت سر یاسین پیشرو در رده هفتم جدول رده‌بندی قرار گرفت.

این نخستین مسابقه تیم فوتسال یاسین پیشرو قم در دور برگشت لیگ برتر بود چون هفته گذشته دیدار آنها با تیم کاشی‌نیلو اصفهان به دلیل انحلال نماینده اصفهان برگزار نشد.

در پایان این دیدار حساس محمود خوراکچی سرمربی به همراه سرپرست تیم میثاق تهران با نماینده فدراسیون فوتبال درگیری لفظی پیدا کردند که با دخالت مسئولان قمی این قائله ختم به خیر شد.

محمدرضا کشوری‌فرد سرپرست باشگاه صبای قم نیز مهمان ویژه مدیران یاسین پیشرو بود که این بازی را از نزدیک تماشا کرد.

گیتی پسند اصفهان در این هفته به دلیل انصراف کاشی نیلو استراحت داشت.

انتهای پیام/ 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۳ ۱۰ آبان ۱۳۹۴
این یک بار باخته بعضی ها که
آخرین اخبار