سرمربی تیم فوتسال تاسیسات دریایی گفت: نرفتن عروجی به برزیل به دلیل مصدومیت بود نه نظر من، این تهمت ها نتیجه 13 سال خدمتم به فوتسال کشور است.

وحید شمسایی سرمربی تیم فوتسال تاسیسات دریایی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: روز گذشته حین بازی با منصوری و در دقیقه 16 یا 17 بازی عروجی که از گذشته نیز مچ پایش دپار آسیب دیدگی بود، مصدوم شد و از بازی بیرون رفت حتی مجبئر شدم این بازیکن را به شهرش منتقل کنم تا زیر نظر پزشکان طی 24 تا 48 ساعت مورد درمان قرار گیر و در نهایت برای وی تصمیم گیری کنیم، همین مصدومیت باعث شد تا نتظم الشریعه عروجی را در دقیقه 90 از لیست بازیکنان عازم برزیل خط بزند و من کوچپترین نقشی در این اتفاقات نداشتم اما حالا می شنونم که صحبت من با سرمربی تیم ملی و به نوعی دستور من باعث خط خوردن نام عروجی از لیست تیم ملی شده است، واقعا نمیدانم چه جوابی باید به این تهمت ها بدهم و این جا و برای آخرین بار در این خصصوص صحبت می کنم.

وی افزود: این حرف ها زشت است و من کسانی که تهمت می زنند را به خدا واگذار می کنم، چرا منی که 6 بازیکن در خدمت تیم ملی دارم باید تنها به بحث عروجی حسایت نشان دهم اگر مخالفتی با حضور بازیکنانم در برزیل داشتم به هیچ یک جازه رفتن به برزیل را نمیدادم وگرنه رفتن یا ماندن یک بازیکن دردی را از تیمی که در مدت تعطیلات 3 یار بیشتر ندارد دوا نمی کند. برای من فقط و فقط سلامتی بازیکنانم اهمیت دارد و هیچ گاه مانع پیشرفت و ملی پوشی آنها نمی شوم همانطور که هیچ کس نتوانست این حق را از من بگیرد.

یادآوری می کنمبرای بالا رفتن نام ایران در ورزش فوتسال از هیچ کاری دریغ نمیکنم زیرا تیم ملی همیشه اولویت من بوده است البته معتقدم همین وفاداری باعث شده پس از 13 سال خدمت تاوان چس بدهم و هدفی باشم برای شایعه سازان اما باز هم کوتاهی نمی کنم و برای افتخار فوتسال کشورم از هیچ تلاشی فروگذار نمی کنم

***این روزها هیچ چیز به نفغ ما نیست اما توقعات از تاسیسات بالاست

شمسایی در خصوص وضعیت تیم تصریح کرد: متاسفانه مقابل منصوری و در این روزهای رنوشت ساز باخت بدی داشتیم زیرا این روزها چرخه فوتسال به نفع ما نمی چرخد تا از رویارویی با دو تیم مس و منصوری تنها یک امتیاز بگیریم. در حالی روزهای بدی را پشت سرمی گذاریم ه تمام فاکتورها مثل بازیکن، تمرینات فنی، دانش فوتسال همراهی مدیران در اختیار ما است اما باید برلی رهایی از این روند تلاش کنیم.

البته سال گدشته نیز ر چنین مرحله ای گیر کردیم اما توقعات اینقدر از تاسیسات بالا نبود و همین فشار در فصل جاری فرصت هر اشتباه یا باخت که اتفاقی طبیعی در فوتبال و فوتسال است را ازما می گیرد البته باخت قابل جبران است و گریبن گیر تیم های بزرگ هم می شود همانطور که رئال و بارسلون و چلسی می بازند .

وی خاطر نشان کرد: بازیکنان بزرگی داریم اما تا زمانی که قدر مقام و موقعیت خودمان را ندانیم بی فایده است نمی خواهم کسی را مقصر جلوه بدم اما نباید گول اختلاف امتیاز با رقبا را می خوردیم و نیم فصل را بد آغاز می کردیم حال که این اتفاق افتاده برای جوابگویی به انتظارات تنها باید جبران کنیم.

شمسایی در پایان تصریح کرد: اگر بشود با تیمی 3 نفره دیدار دوستانه برگزار کرد حما این کار را می کنیم . در مدت تعطیلات با 3 دروازه بانم تمرینات را ادامه می دهیم اما به نظرم اگر پینگ پنگ بازی کنیم تمرین بهتری خواهیم داشت البته من دوستان کشتی گیر زیادی دارم می توانم آنها را به تمرین دعوت کنم تا در این بی بازیکنی با هم کشتی بگیریم.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار