سرمربی تیم بسکتبال دانشگاه آزاد با تمجید از هواداران پرشور گرگانی حاشیه‌هایش در این شهر را جامانده از دوران بازیکنی‌اش می‌داند.

مصطفی هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: دیدار با پالایش نفت آبادان هم دیداری عادی بود. آن‌ها تیم خوبی بودند و شانس آوردیم که اختلاف خوبی ایجاد شد. 

وی درباره شرایط تیم دانشگاه آزاد در آستانه دیدار با شهرداری گرگان، گفت: بازی سختی را در گرگان داریم. فشار زیادی روی دانشگاه آزاد و من است. بارها گفته‌ام گرگان باید تیمی مدعی در لیگ داشته باشد تا بتواند پاسخگوی هواداران پرشمارش باشد. 

هاشمی در پاسخ به این پرسش که چرا همشیه حضور شما در گرگان حاشیه‌ساز می‌شود؟ توضیح داد: حاشیه‌های گرگان جامانده از دوران بازیکنی من است. البته آن موقع نسل پیشین بسکتبالیست‌ها و تماشاگران کنار هم بودند. همه من را در گرگان می‌شناختند. پس از خداحافظی‌ام از بسکتبال و آغاز دوران مربیگری‌، همه چیز عوض شد. تماشاچی، بازیکن و فضای بسکتبال تغییر کرد. اهمیت برد و باخت برای تماشاگران، جدی‌تر شد. 

سرمربی تیم دانشگاه آزاد ادامه داد: بین من و تماشاگران هیچ مشکلی نیست. آن‌ها جوانند و باید خود را تخلیه کنند. شاید فردا الفاظ رکیکی هم در سالن فریاد زده شود اما من ناراحت نمی‌شوم. ناراحتی من از مسئولان است. 

وی با بیان اینکه دوست دارم کارم را به خوبی انجام دهم افزود: مسئولان می‌خواهند من کنار زمین صم و بکم بمانم اما اعتراض حق مربیان است. هر مربی‌ای حق اعتراض دارد و باید کنار زمین بازیکنانش را هدایت کند. من هم از این قاعده مستثنی نیستم ولی از خطوط قرمز عبور نمی‌کنم. تماشاگران هم باید تیم خود را تشویق کنند و انتظار پیروزی خانگی داشته باشند. من به هیچ عنوان با این موضوع مشکلی ندارم. 

هاشمی درباره ابوالفضل سیدی، پدیده 17 ساله لیگ که در دانشگاه آزاد حضور دارد، گفت: امیدوارم دانشگاه آزاد سکوی پرتابی برای بازیکنان جوانی مانند سیدی و آرش امیرمهدی شود و آنها بتوانند در خدمت تیم باشند. دوست دارم دیگر بازیکنان هم با همه وجود در زمین و تمرینات حاضر شوند، چراکه این موقعیت به سختی برایشان به دست آمده و با ریاضت باید آن را حفظ کنند. 

انتهای پیام/ 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار