پیشکسوت بسکتبال ایران معتقد است حضور بازیکنان جدید در تیم‌های دانشگاه آزاد و پالایش نفت آبادان، چهره متفاوتی به این دو تیم بخشیده است و هر دو نیاز به زمان دارند.

سعید فتحی در گفت‌وگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: عملکرد تیم‌ها در هفته‌ نخست سوپرلیگ بالطبع با فراز و نشیب زیادی همراه است. مهم این است که بازی‌‎ها شروع شده است و امیدوارم در ادامه بازی‌های بهتری از تیم‌های سوپرلیگ بسکتبال ایران ببینیم.  

فتحی درباره دیدار تیم‌های دانشگاه آزاد و پالایش نفت آبادان توضیح داد: ساختار هردو تیم دستخوش تغییرات زیادی شده بود. هردوتیم با سیمای جدید نسبت به فصل گذشته سوپرلیگ را آغاز کردند و نسبت به ترکیب فصل گذشته، دانشگاه و نفت فقط نام خود را یدک می‌کشیدند. هرچند نفتی‌ها کادر فصل گذشته خود را حفظ کردند ولی ناهماهنگی میان بازیکنان این تیم در اغلب دقایق بازی به خوبی نمایان بود. مشابه این اتفاق آن سوی میدان در اردوی دانشگاهی‌ها هم دیده شد.  

سرمربی پیشین تیم ملی بسکتبال ایران درباره نحوه قضاوت دیدار این دو تیم که پرحاشیه هم بود، گفت: همانطور که برای تیم‌ها هفته نخست به انجام رسید، داوران هم چنین شرایطی داشتند و اشتباهات داوری به ویژه در هفته نخست، طبیعی است. داوران هم انسانند و به زمان احتیاج دارند.  

وی در پاسخ به این پرسش که بازی سیدابوالفضل سیدی، گارد راس نوجوان دانشگاه را چگونه ارزیابی کردید؟ بیان کرد: سیدی نوجوان جسوری بود که با ورودش به میدان، بار هیجانی بازی را بالا برد. بازی متهورانه این نوجوان مورد توجه تماشاگران قرار گرفت. او بازیکن پرتلاش، شاداب و آینده‌داری است که باید نامش را به یاد بسپاریم، چون در ادامه از او بیشتر خواهید شنید.  

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار