سرمربی تیم پالایش نفت معتقد است آبادانی‌ها تیمی با بازیکنان بزرگ دارند و نمایش آنها برابر دانشگاه آزاد، ملاک سنجش این تیم نیست.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، حماد سامری در پایان دیدار دیروز تیم‌های دانشگاه آزاد اسلامی و پالایش نفت آبادان که با شکست شاگردانش در حکیمیه تهران همراه شد، اظهار کرد: متاسفانه این فصل با بدترین قرعه بازی‌ها را آغاز کردیم. امروز هم نتوانستیم هیچ کاری در زمین انجام دهیم. ما فرصت‌های خوب پیش‌فصل را از دست دادیم و دیدار برابر دانشگاه آزاد، نخستین باری بود که در شرایط بازی قرار می‌گرفتیم. به این ترتیب اشتباهاتی که در دیدارهای دوستانه باید مرتکب می‌شدیم، در این دیدار از ما سرزد.  

سامری در پاسخ به این پرسش که چرا پالایش نفت فصل گذشته بازی پایاپایی را در حکیمیه برابر دانشگاه برگزار کرد اما این دیدار را با اختلاف به دانشگاهی‌ها واگذار کردید؟ توضیح داد: تیمی که فصل گذشته در حکیمیه دیدید، حاصل پنج ماه تمرین کنار هم بود اما همانطور که گفتم ما فرصت‌های خوب پیش‌فصل را از دست دادیم. شاید برای مرور دفاع زون، تنها 2 جلسه تمرین کردیم. طبیعی است که نباید فعلاً انتظار زیادی از بازیکنان نفت داشته باشیم.  

سرمربی تیم پالایش نفت آبادان در پاسخ به پرسشی مبنی بر نحوه قضاوت مسابقه، گفت: چه چیزی باید بگویم؟ حرفی دراین‌باره ندارم!

جوان‌ترین سرمربی سوپرلیگ بسکتبال ایران درباره این‌که گفته می‌شود فاصله نیمکت‌نشینان پالایش نفت با نفرات اصلی زیاد است، توضیح داد: ما بازیکنان مورد نیاز خود را کامل جذب کردیم و پنج نفر دوم ما هم کیفیت خوبی دارند. ما موظفیم تعدادی از بازیکنان بومی آبادان را در پالایش نفت به کار بگیریم تا پیشرفت کنند. آنچه را امروز از نفت دیدید از ذهنتان پاک کنید و نمایش امروز نفت را فراموش کنید.  

وی درباره عصبانیت و حاشیه‌سازی محمد حسن‌زاده، فوروارد قدرتی پالایش نفت در کوارتر چهارم، اظها کرد: حسن‌زاده تحت فشار بود و چنین شرایطی را تجربه نکرده بود اما ما با محمد هم برخورد می‌کنیم.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار