طرح جاری آمار محصولات زراعی از 16 آبان در مازندران اجرا می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری و به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی مازندران؛معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی مازندران با اشاره به اینکه اجرای میدانی این طرح از 16 آبان ماه آغاز و تا 30 آذرماه در مازندران ادامه دارد، گفت: این طرح شامل محصولات گندم، جو، شلتوک و سایر محصولات کشاورزی است.

جعفری افزود:این طرح در روستا های سراسر استان با هماهنگی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ها و کارشناسان مراکز جهاد کشاورزی و اداره آمار و فناوری اطلاعات معاونت برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی مازندران اجرا می شود.

وی هدف از اجرای این طرح را به دست آوردن آمار صحیح و قابل استناد و کاهش هزینه تولید اشاره و تصریح کرد:با اجرای این طرح برنامه ریزی برای میزان کشت و تولید برای سال بعد انجام می شود.

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: آموزش ملی روسای ادارات آمار از امروز در مرکز علمی آمار برگزار می شود و آموزش نیرو های اجرایی در مازندران از 13 آبان ماه اجرا می شود.

مازندران دارای بیش از 460 هزار هکتار اراضی زراعی و باغی است که سالانه بیش از 6 میلیون تن انواع محصولات کشاورزی در مازندران تولید می شود.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/ ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.