مازندران از نظر ميزان تردد وسايل نقليه در جايگاه سوم كشوری قرار گرفته است .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،سرپرست مركز مديريت راه های اداره كل حمل و نقل و پايانه های مازندران گفت:با توجه به داده‌های حاصل از سامانه‌ های ترافيک شمار برخط نصب شده در محورهای برونشهری مازندران،مهر ماه امسال در مجموع بيش از 29.5 ميليون تردد از وسايل نقليه در كل محورهای مازندران ثبت شده است كه از اين لحاظ مازندران بعد استانهای تهران و البرز پر ترددترين استان كشور بوده است اين در حالی استكه شاهد كاهش 16 درصدی تردد مهرماه در كل محورهای مازندران در مقايسه با شهريور امسال بوده ايم.

هاشمی افزود: همچنین در این مدت در خصوص ترددهای ورودی و خروجی در محورهای مواصلاتی مازندران با استانهای مجاور در حدود 27 درصد كاهش يافته كه با توجه به افول سفرهای گردشگری به سبب آغاز فصل سرما و بازگشايی مدارس قابل پيش بينی و توجيه می باشد.

وی تصریح کرد:محورهای ساری- قائمشهر، قائمشهر- ساری،قائمشهر- بابل،بابل- آمل و بابلسر – بابل به ترتيب بالاترين ميزان تردد كل وسايل نقليه را در مازندران به خود اختصاص داده است.

سرپرست مركز مديريت راههای اداره كل حمل و نقل و پايانه های مازندران گفت:آمار تردد وسايل نقليه سنگين در مازندران مهر امسال بيش از 2ميليون و 900 هزار وسيله نقليه بوده كه از اين لحاظ در رتبه ششم كشوری قرار مي گيرد كه اين ميزان نسبت به شهریور امسال با كاهش 4/8 درصدي همراه بوده است.

هاشمی افزود: محورهای ساری- قائمشهر، خزرآباد- ساری،ساری-نكا و بهشهر – نكا به ترتيب بالاترين ميزان تردد وسايل نقليه سنگين در مازندران را به خود اختصاص داده اند.


انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.