هفته سوم لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور عصرامروز با برگزاری پنج مسابقه در شهرهای مختلف کشور برگزار می شود

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری؛ هفته سوم لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور عصرامروز با برگزاری پنج مسابقه در شهرهای مختلف کشور برگزار میشود که دریکی از مهمترین این دیدارها تیم کاله مازندران در خانه میزبان تیم آلومینیوم المهدی هرمزگان است.

قضاوت مسابقه برعهده محسن ترابی به عنوان داور اول و مرتضی علایی داور دوم است و محمدحسن خوشدل به عنوان ناظر این دیدار است.

دو تیم کاله مازندران وآلومینیوم المهدی هرمزگان درحالی درهفته سوم مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور در آمل به مصاف هم می روند که تیم کاله در دو دیدار گذشته خود در این رقابتها صاحب یک پیروزی خانگی برابر نماینده زاهدان شده ودر هفته دوم در ورامین با نتیجه نزدیک 3 بر2 به میزبان خود متین صالحین این شهر باخت.

درمقابل تیم آلومینیوم المهدی هرمزگان دربازی هفته نخست در تهران به تیم مدعی پیکان با نتیجه 3 برصفر باخت و درهفته دوم در خانه نماینده اردکان را با نتیجه 3 بریک شکست داد.

تا پایان هفته دوم این رقابتها تیم کاله مازندران با 4 امتیاز در رده سوم جدول و تیم آلومینیوم المهدی هرمزگان با 3 امتیاز در رده هشتم جدول 12 تیمی این لیگ قرار دارند.

دیدار حساس این دو تیم از ساعت 17 عصر امروز در سالن ورزشی پیامبراعظم آمل برگزار می شود.


انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.