عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: باید از یوم الله 13 آبان برای یاد آوری جنایات آمریکا و استقلال ملت ایران یاد کنیم که استکبار ستیزی را در کارنامه خودشان دارند.

یوم‌الله 13 آبان یادآور جنایات آمریکا و استقلال ایران است/ ملت ایران استکبار ستیزی را در کارنامه خودشان دارندحجت‌الاسلام "سید رضا اکرمی" عضو جامع روحانیت مبارز در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اهمیت یوم‌الله 13 آبان، اظهار داشت: ما در انقلاب اسلامی روزهای سرنوشت ساز و تاریخ ساز فراوانی را داریم که روز13 آبان یکی از آن روزهاست.

وی با اشاره به دستگیری و تبعید امام خمینی(ره) به ترکیه،  ادامه داد: سال 1343 من طلبه‌ای در قم بودم و امام(ره) پس از سخنرانی علیه کاپیتولاسیون دستگیر و به ترکیه تبعید شدند.

عضو جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه ما باید در جهت آگاه سازی مردم از تاریخ گام برداریم، افزود: باید تاریخ را به درستی برای مردم بیان کنیم.
 
حجت‌الاسلام اکرمی خاطر نشان کرد: اگر علیه آمریکا صحبتی می‌شود منظور هیات حاکمه این کشور است نه ملت آن، چرا که هیات حاکمه آمریکا کشورهای دیگر را برده خودشان می‌دانند که این مسئله با تمدن و تاریخ ایران اسلامی منافات دارد.

وی گفت: باید از یوم الله 13 آبان برای یاد آوری جنایات آمریکا و استقلال ملت ایران یاد کنیم که استکبار ستیزی را در کارنامه خودشان دارند.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۳ ۱۰ آبان ۱۳۹۴
ایشون فرد انقلابی و خیلی دلسوز هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۳ ۱۰ آبان ۱۳۹۴
ایشون فرد انقلابی و خیلی دلسوز هستند
آخرین اخبار