سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: شعار "مرگ بر آمریکا" منشأ راهبردی و ایدئولوژیک دارد.

سید کمال سجادی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان در رابطه با فرارسیدن سالگرد یوم‌الله 13 آبان اظهار داشت: حوادث 13 آبان در سالهای گوناگون به دلیل استراتژی‌ها و سیاست‌های غلط آمریکا علیه ایران اتفاق افتاده است.

وی با بیان اینکه آمریکا‌یی‌ها فکر می‌کنند از طریق اتفاقاتی که اخیرا رخ داده راه نفوذ هموارتر شده است، گفت: برجام نکات مثبتی دارد اما طرف غربی در حوزه های مختلفی از جمله فرهنگی و اقتصادی قصد نفوذ دارد  که قطعا با هوشیاری مردم و مسئولان امر این بار هم ناکام خواهد ماند.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری با بیان اینکه استکبار جهانی سعی دارد که از طریق نفوذ سیاست‌های کشورها را تغییر دهد،‌ادامه داد: ضروری است که امسال هم مردم با حضور شایسته و باشکوه‌ خود شعار "مرگ بر آمریکا" را سر داده و استکبارستیزی خود را بار دیگر ثابت کنند.

سجادی با بیان اینکه سیاست‌های غلط آمریکا از جمله تحریم‌ در قبال ملتها هنوز تغییری نکرده است، افزود: از این رو مردم باید شعار "مرگ بر آمریکا" را با قوت و قدرت بیش از پیش سر دهند چرا که این شعار منشأ اساسی، راهبردی و ایدئولوژیک دارد.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری خاطر نشان کرد: اگر تغییری در سیاست‌های آمریکا ایجاد شد، دولت و مردم تکلیف چگونگی روابط با این کشور را مشخص خواهند کرد.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار