رئیس فدراسیون اسکیت ایران از بازگشت تیم ملی به کشور در بامداد فردا خبر داد و گفت: تیم اسکیت سرعت ایران 20 آبان به رقابت‌های جهانی اعزام می‌شود.

فریبا محمدیان در گفت‌وگو با خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: مسابقات قهرمانی اسکیت فری استایل در تورین ایتالیا، برای ایران، یک مدال برنز، یک مقام چهارمی و یک مقام هفتمی در پی داشت. قرار است بچه‌ها 30 دقیقه بامداد فردا وارد فرودگاه امام خمینی شوند.

وی ادامه داد: البته متوسل، منصف و محمدی هم تا مرحله یک‌چهارم نهایی بالا آمدند اما در کسب مقام برای تیم ایران توفیقی نداشتند. من از عملکرد بچه‌ها خیلی راضی‌ام. آنها نمایش درخشانی در اسپیداسلالوم داشتند. امیدوارم این اتفاقات در شاخه‌های دیگر فری‌استایل هم بیفتد و با آموزش و تمرینات مدام، سطح دیگر شاخه‌های فری‌استایل هم در ایران بالاتر بیاید.  

رئیس فدراسیون اسکیت درباره برنامه‌های اسکیت ایران توضیح داد: از 20 آبان تیم ملی اسکیت سرعت ایران به کاسینگ چین تایپه اعزام می‌‍شوند. این  ما هفت اردوی خیلی خوب برای خانم‌ها و آقایان برگزار کردیم. با صلاحدید کادرفنی به این نتیجه رسیدیم که رکورد پسران در اسکیت سرعت، وضعیت بهتری نسبت به دختران دارد. با توجه به این موضوع، تصمیم گرفتیم تیم پسران را به رقابت‌های جهانی چین تایپه اعزام کنیم.  

به گفته محمدیان همایش بین‌المللی مربیان اسکیت سرعت در دو بخش خانم‌ها و آقایان از اول تا هفتم آذر در چین برگزار می‌شود و گروه 7 نفره‌ای از مربیان ایرانی هم در این همایش حضور پیدا می‌کنند. 

انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار