فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان گفت : در مهرماه سال جاري بيش از 100 هزار نفر در كلانشهر اصفهان از آموزشهای پليس برخوردار شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز اصفهان، سرهنگ "حسن ياردوستي با بيان اين مطلب گفت: ارائه آموزش های همگاني از سوی کارشناسان انتظامي، نتايج بسيار مطلوبي در سطح جامعه برجاي گذاشته است.

وي ادامه داد: به ضرورت امر آگاه سازي و هشدارهاي انتظامي در راستاي پيشگيري از مشكلات و آسيب هاي اجتماعي در جامعه 236 كارگاه آموزشي و آگاه سازي و 68 نمايشگاه با موضوعات آسيب هاي اجتماعي و راه هاي پيشگيري از آن توسط كارشناسان پليس اصفهان در سه ماه گذشته به اجرا در آمد.

اين مقام مسئول ضمن اشاره به استفاده حداكثري از كليه امكانات آموزشي و كارشناسان مجرب و اهل فن انتظامي در برگزاري اين كارگاه ها عنوان داشت : با برنامه ريزي و برگزاري جلسات متعدد با ارگان ها ،نهادها، ادارات دولتي ،مدارس و مراكز آموزشي همچنين مساجد بيش از 400 شهروند از آموزش هاي پيشگيرانه پليس بهرمند شدند .

رئيس پليس مركز استان افزود: پليس با توجه به ارزيابي هاي صورت گرفته و آثار برگزاري اين جلسات و درخواست هاي فراوان دستگاه هاي گوناگون، از ابتداي امسال مشارکت خود در برگزاري جلسات و کلاس هاي آموزش همگاني را تقويت کرده است.

فرمانده انتظامي شهرستان اصفهان گفت: معضلات و آسيب هاي اجتماعي و راهکارهاي پيشگيري از آن، معرفي سامانه هاي 110 و 197 به عنوان پل هاي ارتباطي مردم با پليس، تشريح قوانين مربوط به خدمت وظيفه عمومي، تهديدها و فرصت هاي فضاي سايبر، ترويج فرقه هاي نوظهور در جامعه از طريق فضاي مجازي، معرفي بخش هاي گوناگون نيروي انتظامي از جمله يگان امداد، قوانين و مقررات راهنمايي و رانندگي از مهمترين موضوعات ارايه شده در اين جلسات مي باشد.  

انتهای پیام/پ

برچسب ها: ارائه ، آموزش ، همگانی ، پلیس ، اصفهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.