توره: به خاطر پیگرینی در سیتی ماندم

هافبک ساحل عاجی منچسترسیتی دلیل ماندنش در این تیم و نرفتن به اینتر را عنوان کرد.

به گزارش گروه وبگردي باشگاه خبرنگاران جوان، یحیی توره هافبک ساحل عاجی و ارزشمند سیتی‌زن‌ها که یکی از بهترین بازیکنان لیگ برتر انگلیس محسوب می‌شود و نقش عمده‌ای در موفقیت این تیم دارد در تابستان در یک قدمی پیوستن به اینتر قرار داشت در نهایت قراردادش را در منچسترسیتی تمدید کرد.

توره درباره تمدید قراردادش با منچسترسیتی گفت: تابستان خیلی به اینتر نزدیک بودم و می‌خواستم به ایتالیا بروم حتی مدیر برنامه‌ام پیشنهاد آنها را قبول کرده بود اما ترجیح دادم در سیتی بمانم و برای ماندنم هم یک دلیل داشتم که آن هم حضور پیگرینی در منچسترسیتی بود که من را مجاب کرد تا در این تیم بمانم. او مربی بسیار خوبی است و درک خیلی خوبی از من دارد و همیشه از من می‌خواهد که فقط بازی خودم را انجام دهم. فوتبال هجومی و تکنیکی پیگرینی را دوست دارم و او نیز همین صحبت‌ها را به من کرد و گفت قصد دارد با من به عنوان یک بازیکن کلیدی در تیمش سبک سیتی را هجومی تر کند.

منچسترسیتی همواره در لیگ قهرمانان اروپا ناکام بوده تا خیلی ها به انتقاد از این تیم بپردازند و عنوان کنند این تیم انگلیسی شخصیت قهرمانی در این لیگ را ندارد.

توره در پایان درباره ناکامی منچسترسیتی در لیگ قهرمانان گفت: ما باشگاهی هستیم که رفته رفته توانسته‌ایم خودمان را در سطح اول اروپا مطرح کنیم و نمی‌توانیم یک تنه به قهرمانی در اروپا برسیم. رسیدن به قهرمانی در لیگ قهرمانان هدفی است که زمان می‌برد. ما در سیتی این پروژه را داریم که روزی بتوانیم قهرمان اروپا شویم. این فصل هم در گروه سختی قرار گرفته‌ایم. یوونتوس و سویا هر دو مدعیان صعود هستند و ما خوشحالیم که توانستیم این هفته در دقیقه 90 سویا را شکست دهیم تا شرایط خوبی برای صعود پیدا کنیم.

سیتی با تساوی برابر منچستریونایتد همراه آرسنال در صدر جدول لیگ برتر انگلیس قرار دارد. آنها در جام اتحادیه و لیگ قهرمانان نیز حضور دارند و بازی‌های خودشان را با برد پشت سر گذاشته‌اند هر چند در اولین دیدار خود در اروپا برابر یوونتوس شکست خوردند.

منبع: ایسنا

براي آگاهي از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.