آلمان و رژیم صهیونیستی در حال برگزاری رزمایش مشترک در تل‌آویو هستند و برنامه این رزمایش نیز اشغال برخی شهرهای فلسطین است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از پایگاه اینترنتی خبری پانورامای الشرق الاوسط، روزنامه صهیونیستی هاآرتص چهارشنبه فاش کرد ارتش‌های اسرائیل و آلمان از چند روز پیش در حال برگزاری رزمایش بزرگی در اسرائیل برای جنگ مشترک و اشغال برخی شهرهای فلسطینی هستند.

این روزنامه نوشت این رزمایش بزرگترین رزمایش بین ارتش‌های دو طرف خواهد بود.
 
هاآرتص نوشت: بیش از 100 سرباز آلمانی از سه هفته پیش به فرماندهی ژنرال "ارنست پیتر" وارد اسرائیل شده‌اند تا در این رزمایش شرکت کنند که در در پایگاه ارتش اسرائیل در "تسیئیلیم" برگزار می شود.

هاآرتص اضافه کرد، آلمان نیروهای پیاده نظام و تدارکات نظامی و پنج دستگاه خودروی نظامی سنگین برای شرکت در این رزمایش به اسرائیل فرستاده است. 

به نوشته این روزنامه، آلمان این رزمایش بزرگ را سانسور خبری کرده است در نتیجه عکسهایی از سربازان آلمانی در این رزمایش منتشر نمی شود.

هاآرتص افزود، این رزمایش مشترک بخشی از روابط نظامی بین اسرائیل و آلمان است که در قالب برگزاری تمرینات مشترک نظامی و دیدارهای رسمی فرماندهان عالی رتبه خودش را نشان می‌دهد.

اسرائیل در قالب همین همکاریهای نظامی نیز پنج فروند زیر  دریایی هسته ای از آلمان دریافت کرده و قرار است ششمین زیردریایی هسته ای نیز به زودی تحویل داده شود.

هاآرتص نوشت، حضور بیش از 100 سرباز آلمانی در این رزمایش نیز نشانگر تحولی جدید در روابط نظامی بین دو طرف  است.

انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار