ادعای یعلون: ایران فقط برای 10 سال از ساخت تسلیحات هسته‌ای دست می‌کشد

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی مدعی شد برجام، فقط 10 سال ایران را از ساخت سلاح هسته ای باز می‌دارد و پس از آن، تهران به ساخت سلاح اتمی ادامه می‌دهد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از  خبرگزاری رویترز،‌ وزیر جنگ رژیم صهیونیستی مدعی شد این رژیم با مجموعه‌ای گسترده از تهدید های موشکی و هسته ای روبه رو است.

 موشه یعلون روز سه شنبه در دانشگاه ملی واشینگتن گفت :« رژیم صهیونیستی هم اکنون با یک رشته وسیعی از تهدید های بزرگ  شامل گروههای مسلح تندرو مجهز به انواع موشک ها  با یا حملات هسته ای مواجه است.»

یعلون با اشاره به تهدید های مکرر علیه رژیم صهیونیستی گفت: اسرائیل از جانب عراق در زمان حکومت رژیم صدام حسین، دیکتاتور سابق عراق، و نیز از حانب سوریه و ایران در معرض تهدید های خارجی قرار داشته است.

 وزیر جنگ رژیم صهیونیستی تصریح کرد تهدید های خارجی علیه اسرائیل بسیار تغییر کرده و از جنگ سنتی به سلاح های کشتار جمعی،  حملات موشکی و گروههای تروریستی تکفیری تبدیل شده است.

 موشه یعلون مدعی شد:  توافقنامه برجام، که  در ماه ژوئیه (تیر) گذشته میان ایران و گروه پنج بعلاوه یک به امضا رسید، می تواند تهدید های هسته ای ایران بر ضد اسرائیل را به تعویق اندازد.

وی در ادامه ادعا کرد :«اذعان می کنیم امضای توافقنامه برجام برنامه هسته ای ایران را که تهدیدی بزرگ برای ما است  نزدیک به 10 سال به تعویق می اندازد،  اما با امضای این توافقنامه  دولت ایران از رویای خود برای دسترسی به تسلیحات هسته ای چشم پوشی نخواهد کرد. »


انتهای پیام/


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار