سرمربی تیم ملی راگبی گفت: ورزش راگبی با اینکه یک رشته المپیکی است اما از سوی مسئولان ورزشی کشور حمایت نمی‌شود.

مرتضی رسولی در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، از آمادگی ملی پوشان برای شرکت در مسابقات هنگ  کنگ خبر داد و در این خصوص بیان کرد: مسابقات هنگ کنگ مرحله نهایی رقابت‌های انتخابی المپیک است که از هفته آینده آغاز می‌شود.

وی افزود: همه تلاشمان را می‌کنیم تا در مرحله نهایی نیز در مقابل رقبا خوب ظاهر شویم و با توجه به تمریناتی که طی این مدت انجام دادیم بسیار امیدواریم که جز تیم‌های برتر گروه باشیم و سهمیه المپیک را کسب کنیم.

رسولی درباره شرایط دیگر تیم های هم گروه تیم ملی گفت: همه تیم‌های که وارد مرحله نهایی شدند بسیار قدرتمند هستند به طور قطع رقابت در چنین گروهی بسیار سخت خواهد بود اما خوشبختانه تیم ما برای حضور در رقابت‌های هنگ کنگ آمادگی کامل دارد.

وی افزود: تا قبل از آغاز مسابقات دو بازی تدارکاتی با تیم‌های داخلی داریم تا وضعیت تیم را در این بازی‌ها محک بزنیم.

وی درباره بازی اول با سریلانکا گفت: سریلانکا از تیم‌های قدرتمند و فنی است و بازی اول برای همه تیم‌های سخت خواهد و بازی مقابل سریلانکا از آن جهت که حساسیت بالایی دارد آمادگی روحی و تمرکز بازیکنان نقش مهمی در کسب نتایج خواهد داشت.

وی افزود: هر ده تیم شرکت کننده دو گروه آمادگی بسیار و کیفیت فنی بسیار بالا دارند و چون این رقابت‌ها برای کسب سهمیه المپیک است همه تلاشمان کسب بهترین نتیجه و صعود به المپیک است.

وی در پایان از بی توجهی مسئولین به رشته راگبی گلایه کرد و در این خصوص گفت: رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزشی همیشه حامی اول راگبی بوده است و از هیچ کمکی برای موفقیت تیم ملی در مسابقات بین المللی کوتاهی نکرده است اما مسئولین ورزشی کشور نسبت به ورزش راگبی بسیار بی توجه هستند با اینکه راگبی یک رشته المپیکی است همیشه در انزوا و با کمترین امکانات تمرین می‌کنند در حالیکه مسئولین می‌توانند حمایت‌های بیشتری از این ورزش کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار