راگبی چشم انتظار حمایت مسئولان

رئیس انجمن راگبی گفت: راگبی با وجود سابقه کم در ایران پیشرفت زیادی داشت اما از حمایت مسئولان بی بهره است.

حسن میرزا آقابیگ در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان از مسابقات جهانی راگبی هنگ کنگ خبر داد و در این خصوص بیان کرد: آبان ماه مسابقات هنگ کنگ را پیش رو داریم که از 20 شهریور اردو آماده سازی تیم ملی برای شرکت در این مسابقات آغاز خواهد شد و مسابقات داخلی برای انتخابی تیم ملی صورت گرفته است که شش نفر از سوی سرمربی تیم ملی انتخاب شدند. 
 
میرزا آقابیگ ادامه داد: این مسابقه برای ما از حساسیت بالایی برخوردار است چرا که اگر رتبه های اول تا سوم را کسب کنیم سهمیه المپیک را کسب خواهیم کرد بنابراین تمام تلاش اعضای تیم حضور مقتدرانه در این تورنمنت است. 
 
رئیس انجمن راگبی ایران گفت: لیگ یک بانوان نیز هفته گذشته در گرگان برگزار شد که با معرفی برترین های لیگ یک و لیگ برتر به پایان رسید. 
 
وی افزود: مسابقات لیگ برتر طی دو روز برگزار می شود و 5 مسابقه داریم که لیگ برتر امسال از کیفیت خوبی برخوردار بود. 
 
میرزا آقا بیگ درباره وضعیت راگبی در ایران گفت:ورزش راگبی بعد از فوتبال پر بیننده ترین ورزش در دنیاست و ایران با وجود قدمت کمی که در این حوزه دارد از سطح بسیار بالایی برخوردار است سال گذشته راگبی ایران در مسابقات غرب آسیا قهرمان شد و در دو مسابقه آسیایی دیگر به رتبه‌های 5.6 دست یافتیم. 
 
وی افزود: وضعیت راگبی مثل والیبال، کشتی و دیگر رشته‌های المپیکی است و شانس بسیاری برای حضور در المپیک داریم اما متاسفانه مسئولین توجه زیادی به این رشته ندارند. 
 
میرزا آقابیگ اشاره کرد: راگبی در ایران جای پیشرفت زیادی دارد اما هیچ کس از آن حمایت نمی کند و تاکنون اسپانسر جدی برای این ورزش پیدا نکردیم اگر حمایت مالی داشته باشیم در رقابت های جهانی به طور قطع روی سکو خواهیم بود. 
 
انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار