دبیر کل حزب اراده ملت ایران گفت: فعالیت شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان پس از تصویب آیین‌نامه آغاز خواهد شد.

احمد حکیمی‌‌پور دبیر کل حزب اراده ملت ایران در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به روند تشکیل جلسات شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان اظهار داشت: پس از شکل‌گیری این شورا و با انتخاب هیأت رئیسه موقت، مقرر شد تا آیین نامه شورای عالی سیاست‌گذاری تدوین و در جلسه آینده این شورا به تصویب برسد لذا پس از تصویب آیین‌نامه، فعالیت‌های شورای سیاست‌گذاری آغاز خواهد شد.

وی در مورد انتقادات برخی از احزاب اصلاح‌طلب به شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان تصریح کرد: در جلسه گذشته شورا، همه احزاب اصلاح‌طلب حضور داشتند و نظرات حزب متبوع خود را اعلام کردند، پس از تشکیل این جلسه، انتقادی از شورای سیاست‌گذاری مطرح نشده است.

** در صورت ائتلاف با اصولگرایان، وضعیت سرلیست اصلاح طلبان تفاوت خواهد کرد

دبیرکل حزب اراده ملت ایران در بخش دیگری از اظهاراتش به احتمال ائتلاف اصلاح‌طلبان با اصولگرایان در انتخابات مجلس آینده اشاره کرد و گفت: در جریان اصلاحات ممکن است به صورت ترکیبی عمل شود و با برخی جریانات اصولگرا ائتلاف صورت گیرد که در این صورت قطعاً وضعیت سرلیستی در جریان اصلاحات متفاوت خواهد بود.

حکیمی پور همچنین افزود: در این صورت اگر احتمال رد صلاحیت کاندیداهای اصلاح‌طلب در حوزه انتخابیه ای وجود داشته باشد و اصلاح‌طلب دیگری نباشد، از اصولگرایان معتدل جایگزین خواهد شد.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب در پایان در پیش بینی فضای مجلس آینده تصریح کرد: برآیند مجلس آینده، مجلسی در جهت کمک به دولت خواهد بود لذا مجلس آینده، مجلسی کارشناسی خواهد بود نه سیاسی و به نظر می‌رسد اصلاح‌طلبان بتوانند اکثریت مجلس را به دست آورند.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار