طی حکمی مهران رئوف عضو شورای مرکزی حزب اراده ملت بعنوان دبیر اجرایی هشتمین مجمع عمومی و نشست انتخاباتی منصوب شد.

به گزارش حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حاما عصر روز شنبه 30 آبان جلسه هیئت اجرایی حزب اراده ملت ایران به ریاست دبیر کل و تمامی اعضاء در دفتر مرکزی برگزار شد.

در ابتدای جلسه احمد حکیمی‌پور از تلاش‌های روابط عمومی برای حضور فعال در بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و همچنین کمیته بانوان بابت برگزاری کارگاه آموزشی حمایتگری تشکر و قدردانی کرد.

وی با اشاره به تشکیل کمیته‌ها در شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان و ابلاغ شرح وظایف آن‌ها تأکید کرد: ما اصلاح‌طلبان باید برای فضاهای محتمل پیش رو در انتخابات همه گونه آمادگی را داشته باشیم.

دبیرکل حاما طی حکمی مهران رئوف عضو شورای مرکزی این حزب را بعنوان دبیر اجرایی هشتمین مجمع عمومی و نشست انتخاباتی در دی ماه سال جاری منصوب و وظایف وی را به ایشان ابلاغ نمود.

در ادامه این جلسه حسن رنجبر رئیس ستاد انتخابات حاما توضیحات خود را پیرامون برنامه‌ها و جلسات کمیته متبوع خود ارائه و تمرکز بر کار رسانه‌ای انتخاباتی در حزب را مهم دانست و ادامه داد: جلسه کارگروه برگزاری مجمع عمومی و نشست انتخاباتی برگزارشده است و کلیات برگزاری مجمع و همایش بر اساس استراتژی‌های تشکیلاتی و انتخاباتی حزب مصوب گردیده است.

افشین فراهانچی در ارائه گزارش کمیته امور استان‌ها از شکل‌گیری هیئت اجرایی شهرستان‌های ایلام و خوی خبر داد و نیز گزارشی از فعالیت‌های شهرستان تبریز ارائه نمود و گفت: رؤیا ملک شاهی و اسماعیل باوقار دبیران موقت شهرستان‌های ایلام و خوی مصوب شدند.

فراهانچی در ادامه افزود در هفته جاری روز پنجشنبه 5 آذر شهرستان‌های اراک و زاهدان مجامع عمومی خود را برگزار خواهند نمود.

جمال کاتبیان دبیر شهرستان تهران در خصوص برگزاری مجمع شهرستان اسلامشهر توضیحاتی ارائه کرد و در ادامه این جلسه مرجان کاووسی رئیس کمیته بانوان گزارشی از جلسات و کارگاه حمایتگری ارائه کرد.

در پایان نیز کمیته‌های مباحث بنیادین و آموزش از دیگر کمیته‌هایی بودند که به ارائه گزارش پرداختند و شمس اله افرازی زاده خبر از برگزاری نشست‌هایی به مناسبت روز مجلس و روز دانشجو در قالب سلسله نشست‌های فردا توسط کمیته آموزش داد.

همچنین مهدی ابراهیم بندی مسئول فنی و نرم‌افزاری حزب از اتوماسیون داخلی حاما به‌صورت آزمایشی رونمایی کرد.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار