سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی از برگزاری کنگره سراسری این حزب در اوایل دی‌ماه سال جاری خبر داد.

حسین مرعشی سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار داشت: کنگره سراسری حزب کارگزاران، اوایل دی‌ماه سال جاری برگزار خواهد شد و مطابق اساسنامه نیمی از اعضای شورای مرکزی حزب در این کنگره انتخاب می‌شوند.
 
وی در پاسخ به سوالی درباره تشکیل شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان گفت: این شورا مسئولیت هماهنگی کلیه اقدامات اصلاح‌طلبان در انتخابات مجلس آینده را بر عهده دارد.
 
مرعشی با بیان اینکه ائتلاف کارگزاران با سایر گروه‌های اصلاح‌طلب استراتژیک است نه ایدئولوژیک، اضافه کرد: سیاست عرصه فعالیتهای ایدئولوژیکی نیست و تمامی ائتلاف‌ها باید برای پیشبرد اهداف و راهبردهای مشترک جریان‌های سیاسی شکل بگیرند.
 
رئیس کمیته سیاسی حزب کارگزاران همچنین درباره حضور حجت‌الاسلام ناطق نوری به عنوان سرلیست انتخاباتی جریان اصلاح‌طلبی برای انتخابات مجلس دهم اظهار داشت: حزب کارگزاران بحثی در مورد سرلیستی ناطق نوری نداشته و در احزاب دیگر اصلاح‌طلب هم صحبتی در این مورد نشده است.

سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی در پاسخ به سوالی درباره خروج محمد هاشمی از این حزب نیز گفت: محمد هاشمی یکی از موسسان اصلی حزب کارگزاران بوده و همچنان مسئولیت ریاست بر حزب را دارد، بحث لیبرالی‌بودن حزب کارگزاران نظر شخصی من بوده و مواضع اصلی حزب در بیانیه‌ها اعلام شده است.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار