عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: روحانی سازوکارهای تحقق منویات رهبری در برجام را تبیین کند.

سیدحسین نقوی‌حسینی نماینده مردم ورامین در گفتگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران با اشاره به نامه رئیس جمهور خطاب به مقام معظم رهبری درباره برجام گفت: آنچه که مقام معظم رهبری در نامه اخیر خود درباره برجام به دولت ابلاغ کردند فصل‌الخطاب نظام جمهوری اسلامی در اجرای برجام است.

نماینده ورامین گفت: معتقدم تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر دشمنی آمریکا با ایران در نامه مذکور تاکید دقیق و حساب شده‌ای بوده است چرا که آمریکایی‌ها هدفی جز دشمنی و خیانت با ملت ایران ندارد. 

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری در نامه اخیر خود به رئیس جمهور 9 شرط اجرای برجام را به صورت صریح عنوان فرمودند، افزود: همواره عمده انتظارات این است که دولت دستورالعمل‌ها و برنامه‌های اجرایی خود در تحقق منویات مقام معظم رهبری را اعلام کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس متذکر شد: معتقدم در صورت اعلام برنامه‌های دولت مبنی بر تحقق منویات رهبری این اطمینان در ملت و مجلس بوجود می آید که  دولت خود را متعهد تحقق شروط مقام معظم رهبری در اجرای برجام می‌داند.

وی در پایان تصریح کرد: متاسفانه تاکنون شاهد اعلام برنامه‌ای مبنی بر تحقق فرمایشات رهبری از سوی رئیس جمهور نبوده‌ایم  که این امر حتی در نامه رئیس جمهور به رهبری مشاهد نشد؛ بنابراین در حال حاضر مجلس انتظار دارد تا دولت برنامه اجرایی خود در جهت تحقق منویات رهبری درباره برجام را به زودی اعلام کند.

 انتهای پیام/

برچسب ها: مجلس ، برجام ، نقوی حسینی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار