نماینده مردم فریدون وچادگان خطاب به نوبخت گفت: 30 هزار تحصیل کرده داریم که حتی یک نفر هم به استخدام ادارات در نیامده‌اند.

قوامی* میرحسینی* فرمایشات رهبری درباره برجام چراغ راه دولت است
به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمدعلی اسفنانی نماینده مردم فریدون وچادگان در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه 25 آبان‌ماه) در نطق میان‌دستور با اشاره به برجام گفت: برجام و طرح دولت جمهوری اسلامی ایران در اجرای این طرح که مورد تصویب مجلس شورای اسلامی و تائید شورای نگهبان قرار گرفت، اقدامی بزرگ و قابل تمجیدی است و براساس فرمایشات رهبری که چراغ راه ما و دولت است، باید مورد توجه قرار گیرد.

وی درباره فاجعه منا نیز گفت: حتی اگر با نگاه خوشبینانه به قضیه نگاه کنیم و فرض عمدی بودن آن را کنار بگذاریم، دولت عربستان مکلف به جبران خسارات مادی و معنوی و پاسخگویی به ملت و دولت ایران است و دولت و قوه قضائیه باید پیگیر این قضیه باشند.

سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه خود، خطاب به سخنگوی دولت تصریح کرد: آقای نوبخت بیش از دو سال از ارتقاء بخش بوئین و میان‌دشت به شهرستان می‌گذرد، با توجه به اینکه 30 هزار تحصیل کرده در این شهرستان وجود دارد، اما حتی یک نفر هم به استخدام ادارات در نیامده‌اند و همه استخدامیان از شهرستان‌های مجاور انجام شده است، چگونه ممکن است شهرستانی تاسیس شود اما از نیروی کاری آن استفاده نگردد.

وی همچنین خطاب به وزیر بهداشت گفت: با توجه به اینکه بیمارستان چادگان در تاریخ اولیه خود قرار بود در عید فطر افتتاح شود، با تغییر زمان آن به هفته دولت موکول شد اماهنوز هم با گذشت این مدت همچنان بیمارستان افتتاح نشده است، در ضمن آمبولانس‌های 4 شهرستان هنوز به شبکه‌های بهداشت و درمان تحویل داده‌ نشده‌اند، تقاضا دارم که برای اقدام عاجل در این خصوص دستورات لازم را بفرمایید.


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.  

انتهای پیام/

برچسب ها: رهبری ، برجام ، دولت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار