عصر امروز دانش‌آموزان شهرستان پلدشت برای بازدید به مناطق جنگی کشور اعزام شدند.

به گزارش گروه وبگردي باشگاه خبرنگاران جوان، عصر امروز گروهی از دانش‌آموزان مقطع دبیرستان در شهرستان پلدشت برای بازدید و تجدید میثاق با شهدای هشت سال دفاع مقدس، به مناطق جنگی کشور اعزام شدند.

فرماندار پلدشت در آیین اعزام این دانش‌آموزان اظهار داشت: هم‌اکنون 130 دانش‌آموز شهرستان پلدشت برای تجدید میثاق با آرمانهای شهدا و بازدید از مناطق جنگی هشت سال دفاع مقدس عازم مناطق جنگی شدند.

اکبر عبدالله‌نژاد با بیان اینکه برای اعزام این کاروانها تمام تمهیدات لازم اندیشیده شده است، تصریح کرد: تلاش شده تا دانش‌آموزان به بهترین نحوه ازم این مناطق شده و خودروهای که برای اعزام این دانش‌آموزان در نظر گرفته شده است نیز مناسب است.

فرماندار پلدشت از تلاش برای افزایش سهمیه اعزامی کاروان‌های راهیان نور شهرتان پلدشت در سالهای آینده خبر داد و افزود: تلاش می‌شود سهمیه این شهرستان را در بازدید از مناطق عملیاتی در سال‌های آینده افزایش دهیم.

وی با بیان اینکه باید بیش از این دانش‌آموزان را با فرهنگ ایثار، شهامت و شهادت آشنا کنیم، خاطرنشان کرد: باید دانش‌آموزان بیش از این با رشادت و دلاورمردی رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس آشنا شوند.

فرماندار پلدشت با بیان اینکه در این سفر معنوی تلاش شده اقامه نماز اول وقت مورد توجه بیشتر قرار گیرد، ادامه داد: توجه ب بعد معنوی این سفر بسیار حائز اهمیت بوده و باید دانش‌آموزان را بیش از این در چنین سفرهایی با رشادت دلیرمردان و شیرزنان در هشت سال دفاع مقدس آشنا کنیم.

منبع: فارس

براي آگاهي از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.