مدیرکل اداره بازرسی استان اصفهان گفت: برخورد قاطع و سریع با پدیده شوم زمین خواری در برنامه های این اداره کل قرار دارد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان سید رسول محمود آبادی اضافه کرد: تعلل نسبت به اجرای احکام محاکم قضایی در خصوص مبارزه با زمین خواری از جانب دستگاه های متولی مرتبط، موجب تجری افراد خاطی می شود.

وی تصریح کرد: سازمان بازرسی کشور نسبت به این موضوع حساسیت ویژه دارد و با افراد خاطی برخورد قاطع می کند.

رئیس منطقه 6 سازمان بازرسی کل کشور که در شورای اداری شهرستان شاهین شهر سخن می گفت، مدیران دستگاههای اجرایی را به خود مراقبتی توصیه کرد و گفت: با وجود اینکه مدیران از دیدگاه ما سرمایه ملی هستند و سعی تمام در مراقبت از نیروهای خوب و متدین داریم اما مهمترین توصیه ما به مدیران دستگاه های اجرایی، خود مراقبتی است.

وی با بیان اینکه عملکرد مثبت و منفی مدیران به حساب نظام نوشته می شود بر ضرورت تکریم مردم در دستگاه های اجرایی تاکید کرد.

حجت الاسلام محمود آبادی اضافه کرد: هسته مرکزی رضایتمندی مردم، تکریم آنان است زیرا مردم سرمایه اصلی نظام هستند.

وی بااشاره به اینکه جایگاه ارباب رجوع در بدنه نظام اداری بخوبی هویدا نیست، تصریح کرد: داور نهایی در ارزیابی رفتارهای اداری، توده های مردم هستند لذا اگر مردم راضی نبودند به معنی منفی بودن عملکرد دستگاه است.

وی با اشاره به نصایح حضرت علی(ع) به امام حسن(ع) تصریح کرد: اگر نمی توانیم پاسخ تقاضای ارباب رجوع را به دلایل و توجیهات قابل قبول اجابت کنیم، حداقل باید با ایشان مهربان و برخوردی محترمانه داشته باشیم.

مدیرکل اداره بازرسی استان اصفهان افزود: زبان مردم بهترین میزان برای عملکرد خوب یا بد یک مسئول یا یک اداره است.

حجت الاسلام محمود آبادی با اشاره به اصول 156 و 174 قانون اساسی، بازرسی کل کشور را ستادی فرا نظارتی و توجه به امر نظارت را اقدامی ضروری دانست.

وی با بیان اینکه مدیر باید به حفظ سابقه و آبرویش متمرکز شود، افزود: اگر مدیری یک ریال از بیت المال را به ناحق و ناروا برای مقاصد شخصی هزینه کند به مردم و نظام خیانت کرده است.

شهرستان شاهین شهر و میمه در 20 کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.

انتهای پیام/گ
 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.