تردد زائران اربعین بدون ویزا امکان‌ ندارد

جانشین فرمانده نیروی انتظامی گفت: تردد زائران اربعین از مرزهای غرب کشور فقط با روادید امکان‌پذیر است.

 به گزارش گروه وبگردي باشگاه خبرنگاران جوان ، سردار اسکندر مومنی اظهار کرد: قرارگاه اربعین در نیروی انتظامی مدتی قبل تشکیل شده است که امورات مربوط به حضور زائران در مراسم اربعین حسینی را پیگیری می‌کند.
 
 وی با تأکید بر اینکه برای گذر زائران ایران از مرزهای مهران، چذابه و شلمچه داشتن گذرنامه الزامی است، گفت: اساساً بدون دارا بودن گذرنامه تردد ممنوع بوده و اجازه تردد به کسی داده نخواهد شد، از این رو به مردم توصیه می‌شود تا نسبت به تهیه گذرنامه اقدام کنند.
 
مومنی درباره صدور ویزا برای زائران ایرانی جهت شرکت در مراسم اربعین حسینی از سوی عراق بیان داشت: این موضوع مربوط به کشور مقابل است، گرچه در این زمینه تلاش و پیگیری‌هایی صورت خواهد گرفت تا با صدور روادید، مشکلی برای زائران ایجاد نشود.
 
* پلیس با تمام توان امنیت انتخابات را تأمین خواهد کرد

 
جانشین فرمانده نیروی انتظامی همچنین در پاسخ به سئوال خبرنگاری درباره تدابیر پلیس برای انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری گفت: پلیس با تمام توان امنیت انتخابات را تأمین خواهد کرد.
 
وی با یادآوری اینکه در نیروی انتظامی ستاد امنیت انتخابات تشکیل شده است، افزود: در این ستاد تمامی برنامه‌ها و موضوعات برای تأمین امنیت انتخابات پیش‌رو تصمیم‌گیری می‌شود.
 
مومنی با یادآوری اینکه پلیس برای برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور تلاش خواهد کرد، بیان داشت: پیش‌بینی می‌شود با تدابیر لازم، انتخاباتی پرشوری را با مشارکت بالای مردم در اسفند شاهد باشیم.
 
* تعداد اعضای پلیس افتخاری در کشور به 50 هزار نفر خواهد رسید
 
جانشین فرمانده نیروی انتظامی همچنین با اشاره به استقبال مردم از طرح پلیس افتخاری گفت: اعضای پلیس افتخاری در کشور تا پایان امسال به 50 هزار نفر خواهند رسید.
 
وی اظهار کرد: هم‌اکنون 20 هزار نفر عضو پلیس افتخاری هستند که با وجود تازه و جوان بودن طرح، اما شاهد استقبال خوب مردم از طرح پلیس افتخاری هستیم.
 
مومنی خاطرنشان کرد: طرح پلیس افتخاری ظرفیتی برای مشارکت مردم در حوزه تأمین امنیت است.

براي آگاهي از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.

منبع: فارس
انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار