وزیر آموزش و پرورش در پیامی به مناسبت برگزاری انتخابات شوراهای دانش‌آموزی بر هدف تقویت مهارت‌های فردی و اجتماعی دانش‌آموزان با این انتخابات تاکید کرد.

به خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ وزیر آموزش و پرورش در پیامی به مناسبت برگزاری انتخابات شوراهای دانش‌آموزی بر هدف تقویت مهارت‌های فردی و اجتماعی دانش‌آموزان با این انتخابات تاکید کرد. متن پیام به شرح زیر است:

خداوند تبارک و تعالی را شاکریم که هجدهمین دوره انتخابات شوراهای دانش‌آموزی در سالی که مزین به نام دولت و ملت همدلی و همزبانی برگزار می‌شود و دانش‌آموزان عزیز مدارس داخل و نیز مدارس ایرانی خارج از کشور با حضور با نشاط و اثر گذارشان بار دیگر نماد باشکوهی از مشارکت اجتماعی و سیاسی و مسئولیت‌پذیری خویش را به نمایش می‌گذارد. 

فرزندان عزیزم شوراهای دانش‌آموزی مصوب شورای عالی آموزش و پرورش از ارکان اصلی مدارس با هدف تقویت مهارت‌های فردی و اجتماعی،‌ دانش‌آموزان و آموزش تصویر سازی در مدارس فعالیت می‌کنند تا فرصتی را فراهم آورند که شما عزیزان با حضور فعالانه ضمن کاربست اندیشه‌ها و استعدادهای سازنده خود به راهکارهای منطقی و اثر بخشی برای بهبود فعالیت‌های آموزشی و پرورشی دست یابیم و برگزیدگان شما به عنوان بازوی مدیریتی، اجرایی و مشورتی با تشکیل انجمن‌ها و فعالیت‌های گروهی در زمینه‌های مختلف علمی،‌ آموزشی،‌ فرهنگی، هنری، سیاسی و غیره،‌ مدیران و مربیان مدارس را یاری می‌نمایند. 

آینده سازان تمدن نوین اسلامی بدون مشارکت همفکری و اراده شما اهداف نظام آموزش و پرورش محقق نخواهد شد و امروز دولت تدبیر و امید با افتخار به داشتن فرزندانی آگاه‌، لایق، توانمند و مستعد همچون شما‌، به خود می‌بالد که با حضور در عرصه‌های مختلف ضمن مسئولیت پذیری و مشارکت جویی زمینه مساعد‌تری را برای تبادل تجربه،‌ گفتگو،‌ تعامل، اندیشه، همدلی و همزبانی فراهم می‌آورید. در پایان از همکاران ارجمندم در مدارس درخواست می‌کنم فضای لازم را برای حضور دانش‌آموزان در این دوره از انتخابات و فعالیت‌های ویژه اعضای شورای دانش‌آموزی فراهم آورند و زمینه فعالیت همه جانبه و با نشاط آینده‌سازان تمدن نوین اسلامی‌مان را در فعالیت‌های گروهی و اجتماعی محقق سازند.

امیدوارم به یاری خداوند متعال و رهبری رهبر معظم انقلاب از رهگذر میراث گرانباری که امروز در ذهن و زبان شما جاری است در مسیر اعتدال و شکوفایی به پیش رویم. 

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار